TRF Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 delvis. Du finner lufteskrue oppå egr termostat, og på et kjølerør omtrent ved innsuget. Luft her til det ikke kommer mer luft. start motor, varmeapp på maks temp, vifte trinn 2 (så du kan sjekke at du får varme). La motoren gå varm, og kontroller at du får varme i slangen som kommer fra termostaten (den som går nedover). Kontroller nivå når motoren har blitt kald igjen. NB! etter lufting, start gjerne motoren og la den gå uten lokket på i eksp tanken til å begynne med, så du kan se om den skulle svelge unna "voldsomme" mengder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2011 Takker for god info... E det vanskelig og få på reimene igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 plages med innerste reima, fins det tegning på hvordan den skal gå? og enkel måte og få den på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 da fikk jeg den på og har vært ute og prøvd bilen, alt funker fint nå kommer bilder etter lakking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 Var ute en tur til ohg kjørte litt lenger... Jeg byttet hjul lager og klosser framme like før dette og oppdaget da at ene stemplet var litt tregere enn det andre. Og nå når jeg kom hjem fra prøve tur var den siden vesentlig varmere enn andre siden, Hvordan er det og over hale bremse caliptern?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 kjøp "ny" (overhalt bytte vare) er mitt råd. pleier å være ganske rimelig hos koed f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 okey, korsn e da og bytt disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 veldig enkelt men du må enten ha noen til å hjelpe deg med å lufte, eller ha utstyr for å lufte. og når du spør om dette så bør du ikke vurdere å overhale engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 Muli e missførsto i sta, men det går ikke bytt bare stemplet? Da e tenkt på. Vesst man må bytt heile drittn e da jo ikke nå problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 Er vell her årsaken til hjullager havariet og ødelagt bremse kloss, at stemplet ikke går til bake og skaper mye varm?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 Ble så irritert over bremskaliperen at jeg måtte ut i garasjen igjen. Tok den av og presset ut stemplet. Fant litt rust på selve stemplet og på metall ringen innenfor gummien, pusset bort med en super fin pusse filt vi bruker gjennom jobben og monterte sammen igjen. Fikk luftet bremsen og ut og test kjørte:) nå forsvant varmen så alt ok:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 Har da fått montert ny m3 front med nye tåkelykter da den gamle ikke tålte vinteren.. Har og fått lakket opp skjermene og tatt bort en farge forskjell som var.. Skal få tatt noen bilder snart. Byttet og olje og filter her om dagen, har kjørt på Royal purple olje de siste gangene men har brukt litt olje etter jeg byttet så nå gikk jeg tilbake til castrol olje. Blir og å montere inn en ny spiller fra pioneer på søndag som er mottakelig for i phone, og subben havner vell inn bake igjen.. Skal på en road trip på ca 350 mil i neste uka så kan være greit med litt lyd i bilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 Hehe.. blir det inn med ordentlig kasse denne gangen da? eller skal du legge den i reservehjulsbrønnen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2011 Bi i reserve hjulsbrønnen enn så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå