Redlady Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Høres kanskje litt sjip ut nå, men er en del på siden deres å leser og ser etter deler, men det jeg reagerer sånn på er hvor tregt det går å lete gjennom sidene... Ser jo at det over 100tusen innlegg på noen av trådene og kanskje det er det som gjør at det er tregt? Sletter dere ikke gamle innlegg? Visste ikke helt hvor jeg skulle skrive dette innlegget, så skrev det her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Hvorfor skulle man slette gamle innlegg? Bruk søkefunksjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 eneste jeg savner er kanskje å kunne få flere innlegg pr side, slik at man slapp å trykke neste hele tiden, og kanskje ha en mulighet til å "gå til side nr." hvis det er en tråd med 30 sider, sist man leste den tråden var det 14 sider, så må man bla seg gjennom side for side til man kommer til riktig side. litt irriterendes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Sjekk tips 2 her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1547 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Hvorfor skulle man slette gamle innlegg? Bruk søkefunksjonen. Tenkte nok mer på at sidene er megatrege og laste noen ganger, og det kan jeg si meg enig i. Ufattelig irriterende de gangene man kan ta en røyk mellom hvert innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Hvorfor skulle man slette gamle innlegg? Bruk søkefunksjonen. Tenkte nok mer på at sidene er megatrege og laste noen ganger, og det kan jeg si meg enig i. Ufattelig irriterende de gangene man kan ta en røyk mellom hvert innlegg. Kanskje få sjekka PC'n førr spyware og annet lumskt som forstyrrer internetttrafikken. Evt ny pc og bedre internettlinje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Hvorfor skulle man slette gamle innlegg? Bruk søkefunksjonen. Tenkte nok mer på at sidene er megatrege og laste noen ganger, og det kan jeg si meg enig i. Ufattelig irriterende de gangene man kan ta en røyk mellom hvert innlegg. Kanskje få sjekka PC'n førr spyware og annet lumskt som forstyrrer internetttrafikken. Evt ny pc og bedre internettlinje Er nok ikke der det kniper... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 eneste jeg savner er kanskje å kunne få flere innlegg pr side, slik at man slapp å trykke neste hele tiden, og kanskje ha en mulighet til å "gå til side nr."hvis det er en tråd med 30 sider, sist man leste den tråden var det 14 sider, så må man bla seg gjennom side for side til man kommer til riktig side. litt irriterendes. Det er bare å trykke på den gule firkanten før overskriften. Da kommer du til det siste innlegget som du ikke har lest siden sist gang du var innom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Slette gamle innlegg er nok ingen god løsning nei. Synes heller ikke forumet er tregt, men enkelte tråder der det linkes til eksterne sider kan være litt trege. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWtotti Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 En ting som er noe drit med søkefunksjonen her (er i alle fall slik på datamaskinen min) er at hvis man har søkt på en ting, gått inn på et innlegg og finner ut at man vil gå tilbake til den sida hvor alle innleggene er får man bare opp "siden kan ikke vises" Da må man begynne helt på nytt i søkeprosessen. Eneste jeg har å klage på her på siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Når siden ikke kan vises, så trykker du oppdater Funker her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Jeg syens også forumet er blitt "tregere". Tar MYE lenger tid å laste førstesiden, og også lenger tid på alle andre sider. Uansett hvilken jeg skjerm jeg sitter foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Jeg opplever også at forumet er tregere enn før, men så er det også mye mer trafikk her inne enn før også. Mellom klokken 18 og 21 er det spesielt ille. Jeg vet ikke om Gunnar har en dedikert linje... så det kan evt. være andre utenforliggende faktorer som ødelegger for oss.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328 Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 den søke funksjonen er noe forbannet søppel kommer opp alt mulig når du søker på en spess ting kommer ikke det du søker etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 den søke funksjonen er noe forbannet søppel kommer opp alt mulig når du søker på en spess ting kommer ikke det du søker etter Det er ikke korrekt... husk at søket ikke blir bedre enn kriteriet og begrensningene du legger inn. Spesielt er det viktig å markere "Vis treff som innlegg" samt det forumet du tror resultatet befinner seg i. Hvis du søker etter BMW er det dumt å kun søke med kriteriet "bil" i Google også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå