Mexos Skrevet November 26, 2007 Forfatter Skrevet November 26, 2007 Det here blir bra. Gleder meg til bilene våres er ferdige, da blir det photoshot Ja det blir knall Satser på å få tatt et par bilder i fersk snø med nyvaskede biler en plass i romjula Og med nye baklys
bimmer 3 Skrevet Desember 9, 2007 Skrevet Desember 9, 2007 hallo:) du lurte på hvor du har fått tak i det grenrørte til 4 syl motor? har leita men finner ikke no, så hadde vert fint med svar
Mexos Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Skrevet Desember 9, 2007 hallo:) du lurte på hvor du har fått tak i det grenrørte til 4 syl motor? har leita men finner ikke no, så hadde vert fint med svar Kjøpte det av en her på forumet. Er bare vanlig eksosmanifold til 318is tror jeg. Trenger du ny manifold til 4sylindra motor? 316,318 eller 318is? Jeg har manifold til 316/318 liggende Skal innom biltilsynet til uka og snakke med en der angående godkjenning av motorbytte. Tenkte å levere inn søknad om førerkort klasse A samtidig Så blir førerdør, grill, speil, list på bakluke og framskjermer levert til lakkering på Onsdag
Dirty Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 318Is blir levert Orginalt med Grenrør! har du fått gang på bilen ? aldså den er ferdig ?
Frode D Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 Denne bilen kommer til å bli utrolig pen Har vert innom tråden din i ny og ne, men har du fått gang på motoren?
Mexos Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Skrevet Desember 10, 2007 Har ikke vært i Trondheim siden Oktober var det vel. Så har ikke skjedd så mye. Reiser tilbake på Onsdag så skal fortsette da. Ringte Gjensidige og ordnet forsikringen idag. Så den blir aktivert på fredag så kan hente skiltene da. Håper å få start på bilen iløpet av helgen Så den er ikke ferdig enda, men håper den blir det iløpet av neste uke med litt innsats Er ikke så mye som står igjen.
Mexos Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Skrevet Desember 12, 2007 Kom hjem idag og så at nøkkelen til det nye låssettet mitt har fjernstyring Så lurer på hvor mottakeren til denne står i bilen? Hadde et lite håp om at den sto i førerdøra for den har jeg jo Ellers var jeg på huggeren og så at bmw'n jeg hadde tenkt å ta eksosanlegget til var hugget Så nå sliter jeg med å finne eksosanlegg. Har ikke råd til å kjøpe helt ny katalysator og bakpotte.
Mexos Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Skrevet Desember 13, 2007 Var på Biltilsynet idag og hentet søknadskjema angående motorbyttet. Skal innom på mandag og levere det og snakke med en som jobber der angående ombyggingen Så har jeg fått i Bmw CCN Trøndelag Skiltplater Må jo vise sossene i Holmenkollen at det er en trønder som ligger foran og legger skrens
Mexos Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Skrevet Desember 13, 2007 Et par bilder fra garasjen idag. måtte teste litt Angeleyes: M-girkule Nye skiltholdere og trøndelag ccn merke: Biltilsynets søknadskjema om ombygging som jeg skal fylle ut og levere på mandag :
Mexos Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Skrevet Desember 14, 2007 Baklyktene kom igår faktisk. USA-Trondheim på 3 dager er ikke ille. Passformen var elendig. Må nok prakkes en del imorgen for å få de til å passe skikkelig, men man får vel det man betaler for. Men fine var de legger ut bilder imorgen.
Mexos Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Skrevet Desember 15, 2007 Dårlige bilder, men her er et førsteinntrykk av baklyktene. Blink og ryggelys er en del mørkere i virkeligheten. perfekt tonestyrke synes jeg Tror jeg må borre 2 nye hull til festene for å få de perfekt på plass. får prøve dette imorgen eller noe. Har idag skrudd av framskjermene, speil, list på bakluka og levert dette pluss den nye førerdøra og grillen til lakkering
Mexos Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Skrevet Desember 17, 2007 Etter litt hjelp fra dremel'n idag ble baklysene festet ordentlig Synes de ble perfekt til fargen Dro også å kjøpte 4 H7 pærer til framlysa og fant ut når jeg kom hjem at det var H1 i frontlyktene Så da kunne jeg flytte over pærene fra gammel lyktene. Får vel dra å returnere de andre pærene. Så da kan jeg bekrefte at disse lyktene ikke er lik de på GS Nå skal jeg ut og koble motornett
aLan Skrevet Desember 17, 2007 Skrevet Desember 17, 2007 Ble pent. Fint å få bort de oransje blinkersene. Gleder meg til mine kommer
Mexos Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Skrevet Desember 17, 2007 Ble pent. Fint å få bort de oransje blinkersene. Gleder meg til mine kommer Ja det gjorde susen Vi får virkelig håpe de kommer imorgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå