Grape Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 Legg ut bilder av deres nypolerte BMW! Solen tittet frem her på Østlandet igår, endelig! ...nå er den borte igjen. Fikk ånden over meg og polerte Touringen. Her er bilder Planene fremover for bilen er senking 30-40mm, 18tommer BBS og sorte klare sideblinklys i front, samt sort grill. Noen andre tips? Trykk på bildene for stor størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 tatt etter polering og lakkforsegling i vår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grape Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2007 Pent! Hva skal du ha nå som du skal selge den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 http://i190.photobucket.com/albums/z140 ... MG0875.jpg http://i190.photobucket.com/albums/z140 ... MG0874.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 Polerte den 4-5 dager før bildet ble tatt. Gikk over den med show car glaze og voks etterpå, angrer på at jeg ikke tok bilde av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 Et bilde fra etter poleringen tidligere i vår. Etter det har det jo stort sett regnet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 ":2n8ysc3d]Et bilde fra etter poleringen tidligere i vår. Etter det har det jo stort sett regnet... Utrolig pent bilde! Såklart fin bil også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 hehe, takk for det. Selvfølgelig umulig å holde bilen så ren og pen i det været vi har hatt her på østlandet i sommer, men det kommer snart nye bilder, bare jeg får klar et par nye mods Deler er på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 ":3hq7txkz]hehe, takk for det. Selvfølgelig umulig å holde bilen så ren og pen i det været vi har hatt her på østlandet i sommer, men det kommer snart nye bilder, bare jeg får klar et par nye mods Deler er på vei! Nå må du ikke glemme grunnen til at man polerer. For å beskytte lakken. Det er ekstra viktig med voks når det er dårlig vær, så tærer regnet på voksen istedefor lakken. Da er det mulig å få bilen fin når det en gang blir pent vær også. Kjøp ei flaske Meguiars nxt wax og ei microfiberfille. Etter vask, triller du bilen inn i garasjen og tørker den. Det tar maks 30 minutt å legge på den voksen, og du tørker den av på 10 minutt når den har tørka. En billig invistering for å holde på verdien på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Har faktisk akkurat kjøpt noe Meguiarsgreier en sprayer på etter vask og tørker av med microfiber. Da slipper jeg hvertfall de skjollene jeg pleier å få etter vask. Ble bra skinn i lakken også Men tiden er moden for en polering igjen uansett. Er bare et problem med motivasjonen når værmeldinga melder regn ca annenhver dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 ":3p8hmil2]Har faktisk akkurat kjøpt noe Meguiarsgreier en sprayer på etter vask og tørker av med microfiber. Da slipper jeg hvertfall de skjollene jeg pleier å få etter vask. Ble bra skinn i lakken også Men tiden er moden for en polering igjen uansett. Er bare et problem med motivasjonen når værmeldinga melder regn ca annenhver dag... Det er nok ivertfall bedre enn ingenting. Quick detailer kanskje? Bruker det selv mellom poleringene, skal vel tilføre bittelitt voks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Disse bildene ble tatt dagen etter at bilen fikk seg en kjapp poleringsrunde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grape Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2007 Perfekt farge og felger på E46 Touring, helt rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Bilen var FULL av scholler, matt lakk og vaskeriper før jeg polerte bilen. jeg bare DIGGER Meguiras!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå