Gå til innhold

Poleringsbilder

Grape
 Share

Anbefalte innlegg

Legg ut bilder av deres nypolerte BMW! ;)

Solen tittet frem her på Østlandet igår, endelig! ...nå er den borte igjen. Fikk ånden over meg og polerte Touringen. Her er bilder :)

Planene fremover for bilen er senking 30-40mm, 18tommer BBS og sorte klare sideblinklys i front, samt sort grill. Noen andre tips?

Trykk på bildene for stor størrelse.

88333.jpeg

88335.jpeg

88336.jpeg

88337.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, takk for det. Selvfølgelig umulig å holde bilen så ren og pen i det været vi har hatt her på østlandet i sommer, men det kommer snart nye bilder, bare jeg får klar et par nye mods :) Deler er på vei! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":3hq7txkz]hehe, takk for det. Selvfølgelig umulig å holde bilen så ren og pen i det været vi har hatt her på østlandet i sommer, men det kommer snart nye bilder, bare jeg får klar et par nye mods :) Deler er på vei! ;)

Nå må du ikke glemme grunnen til at man polerer. For å beskytte lakken.

Det er ekstra viktig med voks når det er dårlig vær, så tærer regnet på voksen istedefor lakken. Da er det mulig å få bilen fin når det en gang blir pent vær også.

Kjøp ei flaske Meguiars nxt wax og ei microfiberfille. Etter vask, triller du bilen inn i garasjen og tørker den. Det tar maks 30 minutt å legge på den voksen, og du tørker den av på 10 minutt når den har tørka. En billig invistering for å holde på verdien på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk akkurat kjøpt noe Meguiarsgreier en sprayer på etter vask og tørker av med microfiber. Da slipper jeg hvertfall de skjollene jeg pleier å få etter vask. Ble bra skinn i lakken også :)

Men tiden er moden for en polering igjen uansett. Er bare et problem med motivasjonen når værmeldinga melder regn ca annenhver dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":3p8hmil2]Har faktisk akkurat kjøpt noe Meguiarsgreier en sprayer på etter vask og tørker av med microfiber. Da slipper jeg hvertfall de skjollene jeg pleier å få etter vask. Ble bra skinn i lakken også :)

Men tiden er moden for en polering igjen uansett. Er bare et problem med motivasjonen når værmeldinga melder regn ca annenhver dag...

Det er nok ivertfall bedre enn ingenting. Quick detailer kanskje? Bruker det selv mellom poleringene, skal vel tilføre bittelitt voks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...