Gå til innhold

Da ble jeg fotgjenger!

Share

Anbefalte innlegg

Ja, igår på E6 ut av nordbytunellen i akershus kjørte jeg forbi en svart Audi A4 uten å ha tanker om UP i sivil bil, de begynte å dra på og følge etter meg noe jeg så ettervært, de stopper meg og ber meg om å ta med førerkort å vongkort og sette med i denne audien. Jeg får se en film av min kjøring og da ble jeg målt i 133.13km/t i 90 sona. så nå er jeg passe forbannet på meg selv. men nå har jeg iallefall lært at man kjører ikke over 130 i 90'n. 3mnd uten lappen og 9000kr fattigere tenker jeg, men det værste er at jeg må ta teori og oppkjøring på nytt:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg er innenfor prøvetiden så da må jeg ta teori og oppkjøring.

Jeg ble tatt med mors 320. Er så sykt surt, men det er jo meg selv jeg skal takke. Det som jeg er iritert over er at hadde det vært i 100sona som startet akkuratt der jeg ble stoppet hadde ikke konsekvensen blitt større enn anmeldelse og stor bot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjiipe saker...kan ikke noen starte en tråd med oversikt over sivilbiler da? hehe

fylke, sted/by etc, bilmerke, modell og kjennetegn! ;)

Skifter ikke politiet disse bilene ut ganske ofte ?... Er det ikke enklere å bare holde fartsgrensene ?... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen biler går i lang tid, mens andre kommer og går veldig fort. Er enklere å holde fartsgrensen, men tenk deg den dagen du har litt dårlig tid og kjører litt forbi. Greit å vite om bilen foran deg er en sivilbil eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var et unntak eller noe hvis man er nødt til å bruke bil i jobben, sånn at man slapp og miste lappen ??

Det må man søke om tenker jeg. Hvordan ville det vært hvis lastebilsjåfører, avisbud, ambulansesjåfører osv. slapp å miste lappen fordi de trenger bilen i jobben? De ville jo da hatt fritt spillerom når det gjelder regler i trafikken.. Og de norske veiene hadde vært fulle av råkjørere! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å høre og hvertfall på en vei som denne E6'en. Noen kjennetegn på denne A4'en? Vet om en sølvgrå ny Saab 9-3 som pleier å være hissig ved Vestby området.

Saaben veit jeg om + en nissan som farter rundt her, men a4en var helt ny. sort med sota ruter, grøftelysene er byttet ut med sota blålys. 2.0 tdi, stort kamera i frontruta, så se opp for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...