Friksen Skrevet Desember 30, 2007 Skrevet Desember 30, 2007 Denna blir skikkeli fin altså Synes angeleyes ringene dine var så Xenon hvite.. hvordan har du fått det til? for d er orginale hella 01look?
Steffan C Skrevet Desember 30, 2007 Skrevet Desember 30, 2007 Sattan, dette prosjektet har jeg ikke fått med med før nå. Og så pen den har blitt, og helt klart kommer til å bli . Personelig liker jeg ikke mørke felger, men smaken er som baken. Gleder meg til å følge dette prosjektet videre .
Geirrita Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Skrevet Desember 30, 2007 Denna blir skikkeli fin altsåSynes angeleyes ringene dine var så Xenon hvite.. hvordan har du fått det til? for d er orginale hella 01look?[/quote Er nok bare bilde som juger litt,lyser mere gult i virkeligheten. Er Hella lykter ja..
Geir Anders Skrevet Desember 30, 2007 Skrevet Desember 30, 2007 Utrolig tøft, Alpine White er og blir den tøffeste fargen. Bra prosjekt dette, mangler litt motor bare Gå for de sorte nyrene, sammen med sorte felger blir det meget bra. Du burdte nok droppe sorte baklykter, speilene er bobob.. spørs hvor mye racingpreg du vil ha, blir fort mye sort hvis du skal tone rutene også.
Richie85 Skrevet Desember 30, 2007 Skrevet Desember 30, 2007 Dæven denne blir tøff! Gleder meg til å se sluttresultatet
tmp Skrevet Januar 1, 2008 Skrevet Januar 1, 2008 Heihei geir! Det må jeg si blei en annen bil gitt! Bli gøy å se den på bevø til våren..hehe.. Har jo ett sett med sorte 19" felger liggende, om du vil prøve og se.. Sorte med chrom-kant..
Brættis Skrevet Januar 1, 2008 Skrevet Januar 1, 2008 Jøssss. Har ikke sett dette prosjektet før nå jeg heller. Spenstig fargevalg du har, men store min hvor pent det ble. Hadde jeg nesten ikke trodd... Du skal ikke ha en 8,5 x 19 ch felg til reserve hjulet da? Har en å selge jeg. Aldrig brukt...(Tenkte å ha den på reserve hjulet på cabèn jeg hadde)
Geirrita Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Skrevet Januar 2, 2008 Heihei geir! Det må jeg si blei en annen bil gitt! Bli gøy å se den på bevø til våren..hehe.. Har jo ett sett med sorte 19" felger liggende, om du vil prøve og se.. Sorte med chrom-kant.. Hallo T.M. Jasså du er inne å kikker litt du og ja,hehe.Sjekka opp tråden om bilen deres her om dagen også , ser ut til å bli bra det. Hadde jo kanskje vært moro å prøve de felgene dine ja,kan jo alltids svinge en tur opp til deg jeg vet du... Har du bilde av dem eller???
tmp Skrevet Januar 3, 2008 Skrevet Januar 3, 2008 http://bimmers.no/viewtopic.php?t=60465 ... c&start=30 I denne linken, åp side 3 er det bilde av bilen min, med de felgene. Du må ta deg en tur og titte geir, trenger jo litt eksostips ang turbo-prosjektet å jeg;) hehe
mbrothe Skrevet Januar 3, 2008 Skrevet Januar 3, 2008 Spennende prosjekt.. Blir gromt! Ser fram til mere bilder, stå på
Geirrita Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Skrevet Januar 6, 2008 Fikk lurt meg noen timer ut i verkstedet i helga, og har fått montert det justerbare understellet.Så ut til å bli bra så nå må jeg bare se å få litt lakk på felgene og noen nye dekk. spent på hvor lav jeg klarer å få den.
S. Gunstad Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 spent på hvor lav jeg klarer å få den. Det er det flere som er
Hanzo/// Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Skikkelig bra dette prosjektet her! Godt å se at det er noen som "tør" å pimpe opp en e39 stasjonsvogn.
Steffan C Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Legg deg i hardsparemodus, slik at du får kjøpt deg K-Sportracing kitt når kampanjen til GS starter til våren! Hadde virkelig blitt fett på denne gromtralla .
Geirrita Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Skrevet Januar 19, 2008 Måtte prøve en felg for å forsikre meg om att bilen blir så lav som jeg ønsker. Ser ut til å bli det ja. Ble plutselig veldig usikker på om jeg skal lakke felgene alikevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå