Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Sattan, dette prosjektet har jeg ikke fått med med før nå. Og så pen den har blitt, og helt klart kommer til å bli 8) .

Personelig liker jeg ikke mørke felger, men smaken er som baken. Gleder meg til å følge dette prosjektet videre :P .

Skrevet
Denna blir skikkeli fin altså:)

Synes angeleyes ringene dine var så Xenon hvite.. hvordan har du fått det til? for d er orginale hella 01look?[/quote

Er nok bare bilde som juger litt,lyser mere gult i virkeligheten.

Er Hella lykter ja..

Skrevet

Utrolig tøft, Alpine White er og blir den tøffeste fargen.

Bra prosjekt dette, mangler litt motor bare ;)

Gå for de sorte nyrene, sammen med sorte felger blir det meget bra.

Du burdte nok droppe sorte baklykter, speilene er bobob.. spørs hvor mye racingpreg du vil ha, blir fort mye sort hvis du skal tone rutene også.

Skrevet

Heihei geir! Det må jeg si blei en annen bil gitt! Bli gøy å se den på bevø til våren..hehe.. Har jo ett sett med sorte 19" felger liggende, om du vil prøve og se.. Sorte med chrom-kant..

Skrevet

Jøssss.

Har ikke sett dette prosjektet før nå jeg heller. Spenstig fargevalg du har, men store min hvor pent det ble. Hadde jeg nesten ikke trodd...

Du skal ikke ha en 8,5 x 19 ch felg til reserve hjulet da? Har en å selge jeg. Aldrig brukt...(Tenkte å ha den på reserve hjulet på cabèn jeg hadde)

Skrevet
Heihei geir! Det må jeg si blei en annen bil gitt! Bli gøy å se den på bevø til våren..hehe.. Har jo ett sett med sorte 19" felger liggende, om du vil prøve og se.. Sorte med chrom-kant..

Hallo T.M.

Jasså du er inne å kikker litt du og ja,hehe.Sjekka opp tråden om bilen deres her om dagen også , ser ut til å bli bra det. :wink:

Hadde jo kanskje vært moro å prøve de felgene dine ja,kan jo alltids svinge en tur opp til deg jeg vet du... :D

Har du bilde av dem eller???

Skrevet

Fikk lurt meg noen timer ut i verkstedet i helga, og har fått montert det justerbare understellet.Så ut til å bli bra så nå må jeg bare se å få litt lakk på felgene og noen nye dekk. spent på hvor lav jeg klarer å få den.

7l0t13ic3uwj75jcbfl5.jpg

jmx9nnrqmlhrf1a32x0q.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Måtte prøve en felg for å forsikre meg om att bilen blir så lav som jeg ønsker.

Ser ut til å bli det ja. 8)

y3l2rxa2a2kidfhp39zq.jpg

vdfvqvemaaw3nb5d1toy.jpg

Ble plutselig veldig usikker på om jeg skal lakke felgene alikevel :?:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...