Gå til innhold

Automote BMW en. Gikk i bakken?


 Share

Anbefalte innlegg

Ingentvil Hadde valgt en m3 jeg :P

en Dønn strøken M3E30 Med div FINE Mods

Slår likeså bra ann vil jeg tro!

men jækli synd var en gjennomført bil det skal dere ha! har sett den på rudskogen, og at dener strøken er det ingentvil om! men i mine øyner har dere ikke treffa de rette modsan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den Automote caben er drit rå og et gjennomført bygg som viser at det fins norske folk som kan litt også :)

Eller er det jo tragisk at den skulle ramle ned, men heldigvis datt den ikke på folk. Liker orginale biler med litt småfiks best, man kan ikke sammenligne denne med en orginalbil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, trist å se slikt.

Personlig synes jeg bilen er stygg som juling, men uansett synd å se så mye tilsynelatende godt arbeid, bli ødelagt.

Må si meg enig med ///Magnus jeg, bilen ser forj***** harry ut, og stiller i klasse med japanske plastikkraketter med meterlange vinger og blingbling spinners.

Unnskyld at jeg sier det rett ut...

MEN, når det er sagt (godt vi ikke har samme smak alle sammen :wink: ) så er det synd med alle arbeidstimene og pengene som er gått med til prosjektet. Fælt syn det der...

Er helt i orden for meg..

Men min mening er å bygge biler kommer mer fra å gjøre noe eget med bilen. Kult å ha råd til å kjøpe seg M3, men det dreier seg om å ha god råd og mye penger. Kjøpe seg speil, lepper, pyntelister osv, er ikke noe jeg syns er morsomt..

Mannen i gata kommer ikke til å se forskjell fra en orginal bil med sånt "småtteri".

Men jeg har forstått att dere "orginalgutta" ikke liker bilen, det dreier nok seg som alle sier om smak.

Pluss att jeg må bare si att ordet harry som i min definisjon er en kawasakigrønn 240 med terninger i frontruta er totalt feil ord å bruke på bilen vår. Att den er "overkill" er det ingen tvil om.

Dette bygget er ment for å vise hva automote KAN lage..

Og uansett hva folk mener om bilen, vet vi selv hva slags arbeid vi har lagt ned i bilen, og vi er superfornøyd med resultatet som har i ettertid skaffet oss gode avtaler med diverse firma, samt anerkjennelse i blad i flere land som f.eks, Norge(forside maxpower og flere riksdekkende aviser ved forskjellige treff, pluss ett par minutter på tv2 fra fjordårets gatebiltreff), England og Frankrike foreløbig.. Alt dette lenge før motorrom og bagasje var klart.

Pluss vannittige tilbakemeldinger fra ca 95% av alle som har sett bilen på treff/events.. Så jeg velger nok å høre på majoriteten.

En slik tilbakemeling for du ikke ved å ha stor nok lommebok til å handle M3

Helt enig med gaasen her!

Jeg selv hadde aldri kjøpt denne bilen her.

Men ingen tvil om at den er rå bygd!

Den er hvertfall alt annet enn harry. Og den viser jo at Automote kan det de holder på med!

Og det er vel halve vitsen, og vise hva da kan bygge for kunder!

Etter et treff på rudskogen er det MANGE folk som går hjem og husker navnet automote og bmw'en deres!

Ikke på nær like mange folk hadde husket automote hvis de hadde hadde stilt ut en original E46 M3 med et automote klistremerke på siden :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så stygt at det stopper blod! Men det er vel litt av poenget at den skal vekke oppsikt.

Og sammenligningen med kawagrønn ("lime green") 240 synes jeg var treffende. Denne stiller i samme klasse, bare sånn ca 1000 ganger dyrere. Jeg hadde garantert skjemtes like mye i begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så stygt at det stopper blod! Men det er vel litt av poenget at den skal vekke oppsikt.

Og sammenligningen med kawagrønn ("lime green") 240 synes jeg var treffende. Denne stiller i samme klasse, bare sånn ca 1000 ganger dyrere. Jeg hadde garantert skjemtes like mye i begge deler.

Føler med deg..

Noen må jo ha så dåli smak som deg også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte berre "nei nei Nei Nei NEI NEI NEI!!!" inni meg når eg såg bilda av bilen halveis på bukken!!! :shock::shock:

Jaggu surt for dere at noke sånt skjedde,fy f%¤"...........

Kan ikkje anna enn å kondolere,veldig pen og ekstremt bygd bil som det har gått maangen timer og endel dinaros med på å bygge vil eg tru :roll::(:(

Dette var kjipt... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surt dette Geir.

Dette "var" jo et lite kunstverk av en bil. Om alt er like smakfullt kan jo diskuteres, men bilen er jo bygd som showbil og ikke en bruksbil. Skal være litt overkill og spektakulært da.

Så den vel første gang i Surnadal i fjor. Rå lakkering i hvertfall :)

normal_PICT2145_resize.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så stygt at det stopper blod! Men det er vel litt av poenget at den skal vekke oppsikt.

Og sammenligningen med kawagrønn ("lime green") 240 synes jeg var treffende. Denne stiller i samme klasse, bare sånn ca 1000 ganger dyrere. Jeg hadde garantert skjemtes like mye i begge deler.

Føler med deg..

Noen må jo ha så dåli smak som deg også..

Smaken er som baken, delt.. Heldigvis! Tror nok jeg har flertallet av befolkningen på "min" side angående denne bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken er som baken, delt.. Heldigvis! Tror nok jeg har flertallet av befolkningen på "min" side angående denne bilen.

Jeg er ikke på din side.

Selv om jeg ikke er veldig fan av superstyla biler, så syntes jeg denne var både fin og veldig gjennomført. Det er trist å se noe såpass flott bli ødelagt.

Selv om noen ikke liker utseende på bilen, så er det ingen tvil om at det er skikkelig respect å bygge noe slikt. Det har nok vært mye jobb, tatt lang tid og kostet endel.

Håper denne bilen blir bygd opp igjen, for det viser hva noen folk faktisk er i stand til å gjøre. Veldig bra reklame for et firma som bygger om biler er det også.

Og som jeg sa, veldig trist å se at noe så fint og gjennomført plutselig er ødelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen altså folkens, ta da for h****** og vis bare lite bitte granne respekt for et flott og gjennomført show prosjekt.

Dette er hverken tid eller sted å begynne å rakke ned på en bil bare fordi man ikke er enig, skjerp dere.

Stå på gaasen, bilen var virkelig "One of a kind" og jeg syntes at det er flott at der er noen som virkeligt går ut og ekstremer den så mye som dere har gjort.

BRA JOBBET!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...