Gå til innhold

Automote BMW en. Gikk i bakken?


 Share

Anbefalte innlegg

ser for meg denne bilen i ny lakkering jeg, da får automote ny cred for "ny bil" til neste sessong og.

bilen er det råeste som er laget, nesten så jeg kutter arma av meg for å få kjøpt den....

Det er nok stor sannsynlighet for att vi fikser bilen til våren igjen, men har mista motet litt etter dette skjedde..

Det eneste positive med denne hendelsen er vel at dere har lært noe.. Ikke bruke treklosser, og ikke la bilen stå å henge unødvendig lenge i lufta...

Forøvrig så synest jeg bilen var meget gjennomført bygd, og jeg studerte den ganske inngående i Surnadal i fjor.. Det må du ta som en stor cred siden jeg er originalpolizei av rang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett folks smak og bak og alt det der, så er (var) det et utrolig gjennomført og lekkert bygg! Har sett den live, og det bør man ha gjort før man uttaler seg.

Dette er jo som så mange har påpekt en showbil, noe den fungerer utmerket til. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er litt OT, men de treklossene. Var selv nær og få en bil i hodet med de! så jeg fikk laget alu klosser. Var 10cm i diamter og 8cm i høyden. Disse brukte vi mye på melkild bilverksted. Ble superdupert på en koni bukk (leverest ikke slike vipp opp labber til de) supert med løftelabb gummi på. Står som ett fjell. Som jeg har sagt i en annen tråd, VEEEELDIG SYND!! Liker selv 99,7% av automote bygga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser for meg denne bilen i ny lakkering jeg, da får automote ny cred for "ny bil" til neste sessong og.

bilen er det råeste som er laget, nesten så jeg kutter arma av meg for å få kjøpt den....

Det er nok stor sannsynlighet for att vi fikser bilen til våren igjen, men har mista motet litt etter dette skjedde..

Det synest e at dokker ska gjør, å detta e ikkje nokka å miste motet for....tenk på kor mykje værre det kunne ha vært om nokken skulle ha stått under bil`n når det skjedde :shock:

Synest det e kjempegreier at folk har forskjelig smak når det kjem til bil, hadde ikkje vært mykje arti visst ikkje :)

Bil`n e strøkent gjenomført den uansett ka folk måtte sei og mæne.....skikkeli arbeid e skikkeli arbeid uansett ka`n gjør!!

Vil ønske dokker all lykke til vidre me bil`n og håpa dokker bygge den opp igjen da e vil sjå den bil`n der på flere treff :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dette skjedd med en av de kule "ekstrem gatebil gutta" så hadde vel Gatebil arrangert kronerulling landet rundt regner jeg med..

Oppbygginga av bilen til Hafsengen du tenker på? :P Det var en bil som dro sinnsykt mye folk til treffene, og hadde meeget stor underholdningsverdi sammenligna med hvilken som helst av utstillingsbilene. Kronerulling er da ingen problem å starte - det er 100% frivillig å delta :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har blitt diskutert og sett av mange mennesker. Dere har nå fått sjansen til å lage noe nytt og enda mer heftig. glem den gammle bilen og start på noe nytt som kanskje blir enda bedre.

Se på hendelsen som en ny mulighet til å utrette noe enda bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitende å se at folk rakker ned på automote sin gode jobb med denne bilen. Personlig syntes jeg at de har de råeste bmw-bygga som er å finne. Kjører rundt i automotebil selv og vet at maaange av de som ikke liker bilen kjører gamle skrap, og ofte er missunelige. :) Synn med bilen, håper det ordner seg med nybygg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel også en av orginal-tilhengerne her.... Men hvis en først skal bygge en slik type bil, så var dette en av de bedre! Så den på gatebil i juli, og den var bra gjennomført. Mange/de fleste som styler opp/bygger biler klarer å få en brukbar finish som ser bra ut på litt avstand og på bilder, men min erfaring er at i real life så er det mange som ikke når helt opp. Det syntes jeg automote bilen gjorde :D Synd at den ble ødelagt slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Utrolig trist og kjipt når slikt skjer!!

kan tenke meg du har brukt timer på dette glansverket!

Har studert denn på rudskogen.

Må si at vær bit av bilen er flott i mine øyne 8)

Ingnen tvil på at alle har vær sinn smak!

Det liker vi :wink:

Stå på videre!!

Regner med at vi uansett vill se ny gjennomført bil igjenn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...