Mboy Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 Tror ikke damer er så gira på en gammal bil. Sa til dama mi at jeg skulle ha sånn og da fikk jeg beskjed om at hu ikke skulle sitte på... Menmen smak og behag. Og jeg kjøper ikke bil for og bruke den og på bana. Greit viss du har en ombygd, oppbrukt jævlig en. Men en orginal e30 m3 synes jeg skal behandles orntlig. Er jo en legende! Men dette er jo min mening. Og for all del bruk din på bane... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 Ville ringt jeg, er han som oss andre liker han å snakke om bilen sin Og da kan du jo fiske litt på prisen, han vet helt sikkert hva han ikke selger for... Men står en fin rød M3 til salgs her på bimmers, har du sett den? Sett den og den ser bra ut. Hadde jeg fått pruta ned 20k Hadde jeg tatt med lommeboka og dratt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 har pratet med eier, og mener prisanntydning var ca. 150 tusen kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Jeg har vært å sett på den. Han snakka om 150 000 da. Jeg likte bilen veldig godt. Virka veldig fin i understellet (fikk bare sitte på), virka ikke nervøs, veldig stram og fin.Har litt bilder av rust på den. Felger og senkesett står ikke i vognkortet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 Huff, da finner jeg heller en som jeg slipper og lakere opp igjen. Sånn som jeg ville ha gjort i detta tilfelle. Kunne ikke bydd noe mer enn 130 i dette tilfelle viss resten var strøkent. Takk for hjelpen folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Tror ikke damer er så gira på en gammal bil. Sa til dama mi at jeg skulle ha sånn og da fikk jeg beskjed om at hu ikke skulle sitte på... Menmen smak og behag. Og jeg kjøper ikke bil for og bruke den og på bana. Greit viss du har en ombygd, oppbrukt jævlig en. Men en orginal e30 m3 synes jeg skal behandles orntlig. Er jo en legende! Men dette er jo min mening. Og for all del bruk din på bane... Å behandle en E30 M3 orntlig er å bruke den på bane. Det er det den er lagd for, og det er pga sine bragder på bane at den er blitt en legende! Og ja, jeg og 95% av norges E30 M3 eiere bruker bilen på bane. Ser ikke noe problem med det så lenge man er nøye på vedlikeholdet. Men men, om du skal finne deg et strøkent originalt samlereksemplar av E30 M3 og har satt deg en prislimit på 130.000,- Ja, da tror jeg nok du skal lete en stund gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 Har ikkeno noe prisbegrensning. Men er noe jævlig kresen! Og jeg byr ikke mer enn det jeg føler bilen er vært. Trenger ikke være orginal. Bare den ser orginal ut... Det med at 95% bruker de på bane er tull. De 2 jeg kjenner som har det, bruker det som søndagsbil. Den ene står faktisk på teppe i garasjen:D Det kaller jeg virkelig entusiast... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Har ikkeno noe prisbegrensning. Men er noe jævlig kresen! Og jeg byr ikke mer enn det jeg føler bilen er vært. Trenger ikke være orginal. Bare den ser orginal ut...Det med at 95% bruker de på bane er tull. De 2 jeg kjenner som har det, bruker det som søndagsbil. Den ene står faktisk på teppe i garasjen:D Det kaller jeg virkelig entusiast... De to du kjenner ja.. Har du vært på bmwccn treff og sett hvor mange av E30 M3ène som ikke kjøres på banen da? De er lagd for det, og de tåler det. Tror forøvrig ikke en bil blir noe bedre av å stå på et teppe, men men.. Jeg skal iallefall fortsette å bruke min på bane. Må bare gi den litt mer stell først.. Forøvrig: Jeg tror jeg vet om en meget velholdt Evo2 som muligens skal selges. Den blir nok ikke billig, men siden du er så kresen så kan det hende at det er bilen for deg. http://www.bmwccn.no/nordland/medlemmer ... sen/01.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 Har ikkeno noe prisbegrensning. Men er noe jævlig kresen! Og jeg byr ikke mer enn det jeg føler bilen er vært. Trenger ikke være orginal. Bare den ser orginal ut...Det med at 95% bruker de på bane er tull. De 2 jeg kjenner som har det, bruker det som søndagsbil. Den ene står faktisk på teppe i garasjen:D Det kaller jeg virkelig entusiast... De to du kjenner ja.. Har du vært på bmwccn treff og sett hvor mange av E30 M3ène som ikke kjøres på banen da? De er lagd for det, og de tåler det. Tror forøvrig ikke en bil blir noe bedre av å stå på et teppe, men men.. Jeg skal iallefall fortsette å bruke min på bane. Må bare gi den litt mer stell først.. Forøvrig: Jeg tror jeg vet om en meget velholdt Evo2 som muligens skal selges. Den blir nok ikke billig, men siden du er så kresen så kan det hende at det er bilen for deg. http://www.bmwccn.no/nordland/medlemmer ... sen/01.jpg Fårstår jo at folk bruker de på bane, men jeg ville ikke gjort det med bilen min. Så mente ikke at du var en idiot fordi du brukte din på bane. Det får vær eier bestemme selv. Men har aldri kjørt e30 m3, bare e36m3. Og den hadde ca 100 hk mer enn en orginal e30 m3. Og er det morro og kjøre en bil med 200hk på rudskogen? Bli frakjørt av alle de stygge sieerane på langstrekka? Har hørt at e30 m3 er helt syk bil i svingene, men på langstrekka må det vell være kjedelig? Ikke ta det ille opp bare spørr! litt OT:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Min kan du jo også få handlet. Men er vel kanskje litt høy prisklasse på den også? ... Din er nok det siden den er orginal. Har ikke sett den i gjøvik, men hørte rykter om at den skulle være fin. Hvorfor skal du selge? Blir det VAG sånn som alle andre på lena har? Siden jeg solgte e36 m3en har jeg savna den så jævlig, så må ha M bil igjen. Men tenkte jeg skulle ha e30. Skal ikke selge, men får jeg igjen det jeg vil så selger jeg. Vag nei.. Gal a mann.. Nei du, blir nok evt en E60 eller E46.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Solgte du ikke din e36 m3 fordi du hadde mistet lappen, ikke kunne ha så rask bil, trengte en pendlerbil etc ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Fårstår jo at folk bruker de på bane, men jeg ville ikke gjort det med bilen min. Så mente ikke at du var en idiot fordi du brukte din på bane. Det får vær eier bestemme selv. Men har aldri kjørt e30 m3, bare e36m3. Og den hadde ca 100 hk mer enn en orginal e30 m3. Og er det morro og kjøre en bil med 200hk på rudskogen? Bli frakjørt av alle de stygge sieerane på langstrekka? Har hørt at e30 m3 er helt syk bil i svingene, men på langstrekka må det vell være kjedelig? Ikke ta det ille opp bare spørr! litt OT:P Tja, jeg har kun kjørt en gang på Rudskogen sammen med sierraer og andre merker. Ellers har det vært bmwccn treff. Men den gangen regna det iallefall noe sinnsykt og de gamle sierraene med +300Hk tok meg ikke igjen iallefall. Over til en annen bane som heter acr. Det er en mye raskere bane enn skogen, men heller ikke der er det mange som henger på de gode gamle M3ène. Blir tatt igjen på langstrekka i ny og ne ja men hva gjør vel det. Kjøre fort rett fram er jo ikke noe gøy.. BTW: Så skal jeg prøve acr med E36 M3 nå snart, så får vi se hvordan den er i forhold til E30. Er ikke alltid bare hk-tall det kommer an på seru.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 Solgte du ikke din e36 m3 fordi du hadde mistet lappen, ikke kunne ha så rask bil, trengte en pendlerbil etc ? Sant, men nå har ting endelig ordna seg litt. Sjefen på jobben sendte sånn brev så får igjen lappen vært øyeblikk. Også har jeg kjøpt meg pendlebil/herjebil (sieera). Og en anna grunn var at e36 m3en var litt dyr. Også har jeg jo sett e30 ombygde m3 er som har blitt solgt helt nedi 110k. Så får se litt hva det blir til. Også trodde jeg egentlig ikke det skulle være noe problem og kvitte seg med e36en men har savna den noe jævlig. Så nå håper jeg på bedre tider og vurderer ny m bil, men en litt mer billig... Og e30 går ikke så jævlig som e36 en. Som jeg aldri fikk ha i fre for faren min fikk helt dilla... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 Og bare driver og tipper litt, har enda ikke bestemt meg for hvilken bmw det blir og hvor mye penger jeg skal legge i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Har du fått bekreftet at du får igjen lappen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå