canuz Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Jeg har sett flere bilder av folk som har dørpaneler som det er modifisert slik at man får plass til høytalere. BMW E30 Noen i denne duren: TAKKER FOR ALLE SVAR Å LINKER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Tror det er som du sier i tråden selv. Dette er modifisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TexWiller Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Bilradiospesialisten på Sandnes hadde mye av disse høytalerkittene. Prøv de 51961070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Har desverre ikke til E30. Men prøv www.transmedia.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 tror han som har bygget de du har bilde av der sliter litt hvis han ikke har elektrisk vindusheis... Sånn har jeg bygget det: har bestilt vinyl nå, skal trekke de om så det ser litt bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canuz Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 takker for svar:) Hvordan gjorde du det verticalescape? glassfiber? Håper på en god forklaring;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 tror han som har bygget de du har bilde av der sliter litt hvis han ikke har elektrisk vindusheis...Sånn har jeg bygget det: http://i47.photobucket.com/albums/f152/ ... C00536.jpg har bestilt vinyl nå, skal trekke de om så det ser litt bedre ut Lyst til å lage flere av disse? Kunne tenkt meg et par lommer med plass til ett 6,5" element. Har manuelle vinduer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Er glassfiber ja, ikke så vanskelig egentlig, hvis du har holdt litt på med glassfiber før.. Har funnet frem noen bilder etter jeg lagde mine: Laget ei "ramme" av finèr, og festet den provisorisk: Kan trekke det med laken eller lignende for å få den formen du vil ha, å ha 2-3 lag glassfiber over det. Har ikke bilder av det, men her er det noen der jeg er ferdig med glassfiber + litt sparkel: Baksiden: Ferdig trekt: Prøvemontering: Yngvejos: Jeg kan sikkert lage noen slike, men har ikke tid før om en uke å begynne med det. må også bestille polyester og slikt. Men vær obs på at det ikke er direkte "plug and play", du må belage deg på å skjære hull i dørtrekket, og feste de med skruer/sikaflex. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Hvis det innebærer sabotasje av dørtrekk, tror jeg at jeg venter litt med det. Så jo ikke så veldig vanskelig ut på bildene, får vel gjøre et forsøk selv før jeg overlater jobben til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Er ikke så vanskelig, så lenge man tør å prøve Og gjerne ha en tegning eller ihvertfall en idè om hvordan det skal bli til slutt før man setter i gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwalpina Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 http://www.webhotell-spesialisten.no/tr ... 00171.1540 sjekk her ,, mye bra til bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå