JE Motorsport Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Denne var kul og ikke minst veldig GUL.Perfekt med de mørke CSL-felgene. Eller hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Gult er kult og den var veldig lekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Faen asså.. jeg elsker bare e46 m3. De blir bare råere å råere De felgene er bare helt perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Gjennomført heftig kombinasjon felg, senk(+10mm bak syns jeg) og farge . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Tilnærmet perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Jeg sier bare at innertiern er truffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 nice!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 CSL-felger er aldri feil. Hadde vært helt perfekt med sota ruter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Nydelig bil. Den sorte (carbon?) leppa og de mørke felgene gjorde susen. Må nesten skrive om ønskelista mi. 1. Gul E46 m3. 2. Sorte de-lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 hehe Veldig fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Hm.. Ser ut som jeg må skaffe meg 18" CSL-kopifelger til min bil.. Skikkelig stilig E46! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frossi Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Den var virkelig flott. Dette er en av de få bilene som kler en gulfarge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Var gromt med gul e46! Felgene er perfekte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Nok en villt rå E46 M3 ja... Jeg tror det går lang tid før jeg ser noen felger som passer BMW mer enn CSL felgene! De definerer perfeksjonisme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 RÅÅÅT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå