T.R.Melum Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 Mulig vist her tidligere, men slike bilder blir vi vel aldri lei av! http://www.bilnorge.no/vis_bilder.php3? ... 079&tid=84 Syns faktisk at caben også virker lovende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 Cab'n ser tøff ut ..Sedanen så der..Nå likte ikke jeg e36 sedan eller e46 sedan heller men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet August 7, 2007 Forfatter Share Skrevet August 7, 2007 Baklyktene på sedanen kunne de ærlig talt ha gjort noe med. De er dønn kjedelige og ser innsnurpet ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 Baklyktene på sedanen kunne de ærlig talt ha gjort noe med. De er dønn kjedelige og ser innsnurpet ut! Enig, burde gjort noe med de også, slik de har gjort med frontlyktene. Ser mer hissigere ut med coupe lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet August 7, 2007 Forfatter Share Skrevet August 7, 2007 heh... vært bedre om de hadde snudd frontfangeren opp ned! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 Drit tøff syns nå jeg... . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 Cab'n var jo rå, sedanen er som vanlig, litt kjedelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 fin bil men ville hatt cab,og bytta flyktene bak.vurdert en annen farge og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Etter at jeg så disse bildene her er jeg ikke i tvil om at den nye M3 er en vanvittig lekker bil. Kan ikke skjønne at så mange klager på bilens utseende. Denne er jo bare helt rå!! Nyt bildene av en usedvanlig lekker E92 M3.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Enten må alt tones, eller så lar man det være klare ruter.. mener nå jeg.. Den er jo helt klart pen. Veldig moderne osv, men e36 m3 er fortsatt den klare favoritten. Det skiller seg så ut, mens det i dag er liten forskjell mellom bilene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 e30 M3'en skiller seg vel litt mer ut en e36 m3'n. Så kanskje du liker e30 best? Har sett en del forskjellige nye M3'er og må si at de ser skikkelig tøffe ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 e30 M3'en skiller seg vel litt mer ut en e36 m3'n. Så kanskje du liker e30 best? Har sett en del forskjellige nye M3'er og må si at de ser skikkelig tøffe ut! Det kan hende du har rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Nye M3'n er bare grise tøff. Men det er utrolig hvor mye felger har å si. Den blå som Saltkjelen posta her, ser virkelig mye bedre ut enn denne . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå