Gå til innhold

Problemer med navigsjon


Anbefalte innlegg

  • 2 months later...

Dersom bilen ikke er bruktimport skal du få reparert navienheten på reklamasjon, mulig du må si litt klart i fra om dette.

Denne delen skal helt klart vare over 5 år, og da gjelder lov om reklamasjon (som gir deg flere rettigheter enn garantien)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Har en 04mod 320d e46 med orginal navigasjon.

Den har virket fint, men plutseli en dag vil ikke den lese dvden (med kart) lengre.

Det høres ut som cdn bare spinner å at den ikke klare å lese den.

Så da er spørsmålet om det er dvdn eller dvd-spillern som er probleme.

Går det an å bruke brennte cder på orginal navigasjon? for å sjekke at d ikke bare er cdn som er ødlagt.

Noen som har vert bort i noe lignende?

Hei;har makan bil som deg.Og igår fikk jeg samme problemet jeg også?

Har du fått ordnet din??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 3 months later...

Jeg fikk problem med navien etter batteriet ble flatt Finner du ut av noe`??? navien har forsvunnet fra sjermen... og sjermen har blitt blåfarge på layouten istedenfor mørk... skulle tro at det var et triks som må til før at det skal virke... merkelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
Jeg fikk problem med navien etter batteriet ble flatt Finner du ut av noe`??? navien har forsvunnet fra sjermen... og sjermen har blitt blåfarge på layouten istedenfor mørk... skulle tro at det var et triks som må til før at det skal virke... merkelig....

Har en e39 00' 530d som også navi'n forvant på i tillegg til at skjermen ble blå. Noen som kan bidra her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk kabler til navi spillern. Er du heldig er det kun dårlig kontakt.

Er du uheldig er det spillern som er død.

Må du bytte spiller vil jeg anbefale deg MK4 om du har 16x9 skjermen, om du ikke har MK4 alt da.

Årsak til "ny look" er at radiomodulen har tatt over headuniten din for å vise bilde, og den har nok en gammel revisjon av softwaren. Mener det var slik hvertfall. Når navi spiller virker er det den som styrer bilde på skjermen.

Eldre navi versjoner hadde også "kjipere" look.h

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Astri: dette er vel bare kart cdn?

Det er boksa (spillern) min som er problemet :(

Var på Brages og fikk låne en ny cd. men det hjalp ikke. Spillern klarer ikke lese cder..

Mener du kan kjøpe reparasjons sett til navien, tror det er et "kjent" problem at motorikken/lese hodet tar kvelden. Skal se om jeg kan finne tilbake til det jeg leste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var den slettet, men dette er ikke en "original" cd. De kom etter det jeg vet ikke med Fotoboks POI's.

Søk på det Svenske gratis arkivet så ligger den der :)

Der ligger det til alle BMW modeller etter det jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...