Hanzo/// Skrevet August 11, 2007 Skrevet August 11, 2007 Jeg satt egentlig å funderte over om jeg skal bytte motor i bilen min. Nå er vel nesten alle sammen enig med at om du har en e34 og kanskje har en 520 eller kanskje en 520 og vil ha no mer heftig så er det ombygg til m5 3,6 ell 3,8 som gjelder., Men hvilken motor er det som passer best i en e39? m5 motorer til e39 v8 400hk er vel en ganske dyrt å skaffe for å ikke snakke om understell. har man noen særlig andre motorer å trakte etter??
antiloop Skrevet August 11, 2007 Skrevet August 11, 2007 En 540 motor med kompressor kan vel være et godt alternativ da det gir rundt 450hk
Haug530D Skrevet August 11, 2007 Skrevet August 11, 2007 Jeg satt egentlig å funderte over om jeg skal bytte motor i bilen min.Nå er vel nesten alle sammen enig med at om du har en e34 og kanskje har en 520 eller kanskje en 520 og vil ha no mer heftig så er det ombygg til m5 3,6 ell 3,8 som gjelder., Men hvilken motor er det som passer best i en e39? m5 motorer til e39 v8 400hk er vel en ganske dyrt å skaffe for å ikke snakke om understell. har man noen særlig andre motorer å trakte etter?? spørs hva du mener med dyrt da? men jeg har sett en M5 motor på finn komplett med alt du trenger, gir, understell etc til 70k
marius paulsen Skrevet August 11, 2007 Skrevet August 11, 2007 har du en 528 og setter på en kompressor+intercooler++ så har du vel ok med hk! er ikke det nok så går det sikkert å øke laddetrykket men da begynner det vel å koste penger! vil aldri ha hatt en e39 m5 motor! er skjøre greier,har du sett en m5 med litt km som det ikke er byttet motor på!
Hanzo/// Skrevet August 11, 2007 Forfatter Skrevet August 11, 2007 har du en 528 og setter på en kompressor+intercooler++ så har du vel ok med hk! er ikke det nok så går det sikkert å øke laddetrykket men da begynner det vel å koste penger! vil aldri ha hatt en e39 m5 motor! er skjøre greier,har du sett en m5 med litt km som det ikke er byttet motor på! joa har kompressor i tankene, men bør ikke jeg gjøre noe med understell, driv osv???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå