benger Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Kom hjem en kveld, og la merke til at skiltet foran på bilen var borte. Skiltholderen og alt hadde løsnet langs veien et sted. Plastklipsene som sitter inni støtfangeren der skruene er skrudd inn var og borte. Hva gjør jeg nå? Drar til en trafikkstasjon og bestiller nye skilt? Vil dette koste mye? En god unnskyldning for å gå til anskaffelse av nye typen skilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian08 Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 Ja du drar bare til nærmeste BT eller noe.. koster ikke all verdens, og det ser faktisk litt freshere ut med den nye typen Tror du får klistremerke skilt helt til de nye er ferdig lagd... Tror. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet August 11, 2007 Forfatter Share Skrevet August 11, 2007 okai! takk for det.. skjedde i kveld, så må vente til mandag da tenker jeg. men da blir det nye skilter på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 okai! takk for det.. skjedde i kveld, så må vente til mandag da tenker jeg. men da blir det nye skilter på meg tror det koster rundt en 600,- for begge skiltene, men er ikke sikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 460-, for et sett skilt av nye typen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet August 11, 2007 Forfatter Share Skrevet August 11, 2007 460kr..litt over halv tank Får gå det da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 519kr kostet det for nye skilt med flagg til min andre bil. Skiltet blir laget på 2 minutter. De har oblater hvor de skriver på registreringsnummer og det som trengs med tusj. Dette var på Biltilsynet i Oslo / Oslo skiltfabrikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet August 11, 2007 Share Skrevet August 11, 2007 519kr kostet det for nye skilt med flagg til min andre bil. Skiltet blir laget på 2 minutter. De har oblater hvor de skriver på registreringsnummer og det som trengs med tusj. Dette var på Biltilsynet i Oslo / Oslo skiltfabrikk. De ofisielle satsene er 460,-, merkelig at du måtte ut med 519,-. For alt jeg veit kan det jo være "tillegg" for nye oblater, men skal egentlig ikke koste mer enn 460,-. Spørs og da for trådstarters del, siden du må levere inn de gamle skilta ved henting av de nye, om du ikke må melde skiltet savnet først hos politiet Det du har mistet altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå