Gå til innhold

Mista reg.skiltet på bilen min

benger
 Share

Anbefalte innlegg

Kom hjem en kveld, og la merke til at skiltet foran på bilen var borte. Skiltholderen og alt hadde løsnet langs veien et sted. Plastklipsene som sitter inni støtfangeren der skruene er skrudd inn var og borte.

Hva gjør jeg nå? Drar til en trafikkstasjon og bestiller nye skilt? Vil dette koste mye?

En god unnskyldning for å gå til anskaffelse av nye typen skilt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

519kr kostet det for nye skilt med flagg til min andre bil. Skiltet blir laget på 2 minutter. De har oblater hvor de skriver på registreringsnummer og det som trengs med tusj. Dette var på Biltilsynet i Oslo / Oslo skiltfabrikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

519kr kostet det for nye skilt med flagg til min andre bil. Skiltet blir laget på 2 minutter. De har oblater hvor de skriver på registreringsnummer og det som trengs med tusj. Dette var på Biltilsynet i Oslo / Oslo skiltfabrikk.

De ofisielle satsene er 460,-, merkelig at du måtte ut med 519,-. For alt jeg veit kan det jo være "tillegg" for nye oblater, men skal egentlig ikke koste mer enn 460,-. Spørs og da for trådstarters del, siden du må levere inn de gamle skilta ved henting av de nye, om du ikke må melde skiltet savnet først hos politiet :? Det du har mistet altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...