Gå til innhold

Tråden om min bil, 00' BMW 318ci AC Schnitzer

Richie85
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har dette sklidd litt ut kanskje.. får dra det litt tilbake igjen.

Lurer på om jeg skal få bestilt meg powerflex rundt om til bilen, samtidig også få skiftet foringer i bakakselen osv. Da jeg har hørt at disse også blir slitt;)

Lyst til å ta et lite rush med sånt på bilen. Greit å få det unnagjort også blir det så mye bedre å kjøre også!

Snart vinter nå.. så viktig å holde den i orden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja... da kom jeg over en helt riktig E38 som jeg har lyst på.. og tanken på å selge streifet hodet.. E38 er så gromt!

Men spørsmålet er om det er verdt å legge ut bilen og tape masse penger osv osv.. men ja.. dersom det er noen som interessert, så har jeg i tankene at bilen muligens kan selges..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og sånn bare for å føle at jeg skriver med en dagbok :P så har jeg kanskje bestemt meg for å heller beholde bilen og sette den i 200% stand. Bilen er tight og fin nå, men å bytte foringer til Powerflex frister, samt å få byttet litt andre for -/bakstillingsdeler bare for å ha følesen av ny bil.

Skal også få tatt Inspection 2 på bilen nå, da var tiden inne. Hvorav oljeskift, filtre osv. Samt nye plugger, bensinfilter osv. Her skal det ikke spares inn på noe.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få kjøpe min bil, Richard ;)

gjerne det! :D

tar du min i bytte da el? ;)

Hadde egentlig ikke så lyst på innbytte, men kunne jo alltids tenke litt på det og undersøke litt rundt.. :)

Hehe.. Er i grunn enig dette med innbytte er no drit! Uansett må jeg nok vente litt før jeg kjøper no dyrere bil hvertfall.. koster å bo samtidig som man har luselønn som lærling osv vettu! Men etterhvert vettu.. Lykke til med salg av en vanvittig fin bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...