PenguiN- Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 å??Sender du tlf nr pr PM? Beklager OT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 skrev en mail og bestilte jeg da! Så datt det ned et brev i postkassen etter noen dager! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 å? mailadresse da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2007 å? mailadresse da www.ac-schnitzer.no finn det der vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Da har dette sklidd litt ut kanskje.. får dra det litt tilbake igjen. Lurer på om jeg skal få bestilt meg powerflex rundt om til bilen, samtidig også få skiftet foringer i bakakselen osv. Da jeg har hørt at disse også blir slitt;) Lyst til å ta et lite rush med sånt på bilen. Greit å få det unnagjort også blir det så mye bedre å kjøre også! Snart vinter nå.. så viktig å holde den i orden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2007 ja... da kom jeg over en helt riktig E38 som jeg har lyst på.. og tanken på å selge streifet hodet.. E38 er så gromt! Men spørsmålet er om det er verdt å legge ut bilen og tape masse penger osv osv.. men ja.. dersom det er noen som interessert, så har jeg i tankene at bilen muligens kan selges..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Og sånn bare for å føle at jeg skriver med en dagbok så har jeg kanskje bestemt meg for å heller beholde bilen og sette den i 200% stand. Bilen er tight og fin nå, men å bytte foringer til Powerflex frister, samt å få byttet litt andre for -/bakstillingsdeler bare for å ha følesen av ny bil. Skal også få tatt Inspection 2 på bilen nå, da var tiden inne. Hvorav oljeskift, filtre osv. Samt nye plugger, bensinfilter osv. Her skal det ikke spares inn på noe.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 endelig svar avgitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2007 endelig svar avgitt? Tror det?? hehe.. om ikke det er noen som kjøper bilen min for en overkommelig pris selvsagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Du kan få kjøpe min bil, Richard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Du kan få kjøpe min bil, Richard gjerne det! tar du min i bytte da el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Du kan få kjøpe min bil, Richard gjerne det! tar du min i bytte da el? Hadde egentlig ikke så lyst på innbytte, men kunne jo alltids tenke litt på det og undersøke litt rundt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Du kan få kjøpe min bil, Richard gjerne det! tar du min i bytte da el? Hadde egentlig ikke så lyst på innbytte, men kunne jo alltids tenke litt på det og undersøke litt rundt.. Hehe.. Er i grunn enig dette med innbytte er no drit! Uansett må jeg nok vente litt før jeg kjøper no dyrere bil hvertfall.. koster å bo samtidig som man har luselønn som lærling osv vettu! Men etterhvert vettu.. Lykke til med salg av en vanvittig fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 *arg* Savner min E46 nå Var halvveis på gråten idet jeg så bilen trille ut avkjøringa, å nyeiern dro på i 1'a og 2'a avgårde så jeg hørte Eisenmanneksosen vræle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 31, 2007 Share Skrevet Oktober 31, 2007 Hei kjakan....når skal vi ta foringene på touringen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå