Kjennern Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Seeder nu, lar den stå hvertfall til over helgen med 200KB limit eller no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Bra jobba maze, fin film. Opplagt at jeg må kjøre mer! "sorry hagenisse". Hahah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Filmen går helt greit her iallefall. 86kB/s snitt. Bruker x 6.0. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Opplagt at jeg må kjøre mer! Men syns du var flink teknisk kontrollør, og være "bøddel" med det svarte flagget . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Ja, ikke noe negativt om flagginga mi, da blir det automatisk svartflagg neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Haha, blir en skikkelig god historie det da. -Faktisk så ble en E34 520 Touring svart flagga på bimmers treffet...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Haha, blir en skikkelig god historie det da. -Faktisk så ble en E34 520 Touring svart flagga på bimmers treffet...! Med 10" brede bakdekk.. Men.. en E36 316i compact ble svartflagga! 336mik var den skyldige.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Mye rart man kan bli flagga for - E36'er mister jo alt av lykter og E30-folka glemmer skru igjen bensinlokket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Grrr... Flott at jeg ikke kan laste ned xer. Arrgh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Lyden henger ca 10 sekunder etter bilde hos meg.. Prøvd både VLC, Real, Quicktime og Media Player.. (xfila). SteffenM2: Gunnar har lagt ut .avi fil da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 takk for filmen maZe..morro å se..fikk litt savn etter M3n nå gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 21, 2007 Forfatter Share Skrevet August 21, 2007 Bra jobba maze, fin film. Opplagt at jeg må kjøre mer! "sorry hagenisse". Hahah! Hehe:) vi får kjøre mer neste gang. Vi flagget jo bare de som vi måtte:) selv om noen av oss var vanskelige å forstå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 21, 2007 Forfatter Share Skrevet August 21, 2007 Lyden henger ca 10 sekunder etter bilde hos meg.. Prøvd både VLC, Real, Quicktime og Media Player.. (xfila).SteffenM2: Gunnar har lagt ut .avi fil da! Mulig du må laste ned nye codecs. Ingen andre, enn så lenge, som har problemer med dette ihvertfall. Men du har jo fått en dvd-versjon også. Den funker vel greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Er på reise ut uken, tilbake fredags ettermiddag. Håper filmen kan være tilgjengelig da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Har problemer med lyden jeg også, slik oddis beskriver. Bruker VLC. Men jeg får jo DVD-versjonen i posten idag, så det går nok greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå