HelgePer Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 Hva syns folket? http://www.youtube.com/watch?v=tiPxBbtbsq4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 Fantastisk fin motor/eksoslyd.... sexy bil... ja takk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 Synes designet er gjennomført og lekkert jeg! Ikke alle som er enig i det men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 Nydelig bil med nydelig motor og rare baklykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 tar litt tid å venne seg til! Men FY FA"# for en lyd :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frossi Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 Lekker ! Kunne godt hatt denne til å kjøre frem og tilbake til jobb, eventuelt med en liten avstikker på en bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 135i Coupe men har de 135i Sedan å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 135i Coupe men har de 135i Sedan å Nei, foreløpig er det kun 5 dørs, 3 dørs og coupe variant av 1 serien. La det for guds skyld stoppe med det, evt. en cab som siste modell. Ellers skjønner jeg ikke hva som er så galt med den nye 1 serie coupe. Bilen er gjennomført tøff og bakparten er rå! Sexy er stikkordet - som Fredrik allerede har nevnt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 Nei, foreløpig er det kun 5 dørs, 3 dørs og coupe variant av 1 serien. La det for guds skyld stoppe med det, evt. en cab som siste modell. Ellers skjønner jeg ikke hva som er så galt med den nye 1 serie coupe. Bilen er gjennomført tøff og bakparten er rå! Sexy er stikkordet - som Fredrik allerede har nevnt.. Chris Bangle viste en skisse av en stajonsvogn (i tillegg til bl.a en cab) ved presentasjonen av E87. Jeg tror at det kan være artig med en slags ny E30 Touring... i tillegg til E91 og E61. I min bok ble E87 en betydelig mer sexy bil da den fikk en rumpe... og alle tenkte likheter med bl.a Mazda 121 ble gjort til skamme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 I min bok ble E87 en betydelig mer sexy bil da den fikk en rumpe... Er bare så utrolig enig. Dette er en modell/utgave som kommer til å bli en kjempe hit tror jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 Noen som aner pris på herligheten da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 ja takk bare å vente på tlf fra hamar 335 starter vel på 750 så da koster vel denne litt mindre. hadde jeg hatt 600 til overs er jeg faktisk i tvil om jeg skulle kjøpt denne eller e46 m3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 Må ha en sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet August 17, 2007 Share Skrevet August 17, 2007 Hehe råå tøff !! Sikkert en liten kjapp en det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet August 18, 2007 Share Skrevet August 18, 2007 Helt rått Skikkelig pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå