Gå til innhold

Min E36 Cab - KONDEMNERT!

EirikL
 Share

E-46 M3-baklukespoiler på E-36 cab  

67 stemmer

1. 1. E-46 M3-baklukespoiler på E-36 cab

• Ja
      40
    • Nei
      27

Anbefalte innlegg

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 5 weeks later...
Har muligens m-tech lister på hånden. Er det bare å ta av de gamle og klipse på de nye, eller er det mer jobb enn som så? Ser nemlig ut på bilder som m-listene sitter litt anderledes ved hjulbuene...

M-listene bruker samme hullene som org listene :)

Du kan godt beholde på skvettlappene, men ta de av og VASK grundig bak di. Da jeg tok av mine var det ca 2 kg med sand og dritt bak der! Rustfeller kaller jeg de!

Ellers en pen E36 cab! Men M-front hadde gjort seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Har slitt med lekkasje i taket en stund. Har endelig kreket meg til å kjøpe impregnering på Strandveien Auto i Trondheim. Skal til verket på fredag etter jobb. Blir spennende å se om stoffet holder det de lovet. Hvis ikke dette hjelper, må jeg pokker meg ha nytt tak :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lekker i begge de fremre hjørnene pluss at det kommer vann ned innertrekket mellom bakrute og siderute på begge sidene. Tror jeg drepte det som var av impregnering da jeg vasket taket med shampo og børste. Lurt, hæ :lol:

Bilen har vært her i Trondheim siden 16.juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står en 10 tommer mellom forsterkerne og bakseteryggen. I hvertfall som jeg kan se. Har ikke vært baki der og sjekket, men det spiller mer enn nok for mitt bruk i alle fall. Er usikker på fabrikat, men fronthøytalerne er fra Focal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som taket på bilen ble tett etter impregneringen jeg foretok. Bilen har stått uten overtrekk siden da og ikke en eneste vanndråpe har vært å se. Nå går jeg bare å venter på skikkelig regnvær slik at den ultimate prøven kan gjøres :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...