Gå til innhold

Min E36 Cab - KONDEMNERT!

EirikL
 Share

E-46 M3-baklukespoiler på E-36 cab  

67 stemmer

1. 1. E-46 M3-baklukespoiler på E-36 cab

• Ja
      40
    • Nei
      27

Anbefalte innlegg

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for all sympati, folkens :D Det er merkelig nok ikke kamera i parkeringshuset! Så det blir sure 4000 i egenandel på reparasjon. Skal få skadene taksert til uka og forhåpentligvis fikset innen kort tid. Håper bare ikke Vital begynner å skape seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævlig surt... Har parkert nedi der en god del ganger de siste 3 mnd, (har jobba på synsamen der) men har heldigvis ikke hørt eller sett noe lignende. Merkelig at de ikke har overvåkning nedi der da..

Er du fornøyd med felgene da :) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg driter i å ta bilen med til Trondheim igjen. Når vi legger sammen økte avgifter på piggdekk, og utgifter med regelmessig vandalisme, så er litt av poenget borte..

Det er for jævlig at man ikke kan ha bilen i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge vindusviskerne var bøyd og spilene brukt i et forsøk på å dirke opp dørene. Alle sidenrutene er skadet, panseret har fått lakkskader, taket er skåret opp, innertaket er ødelagt, begge dørene er lakkskadet, begge bakskjermene er lakkskadet, dørtrekket i førerdøra er ødelagt og en tidligere skade på høyre dør er forverret. I tillegg er plasten rundt håndtaket på førersiden knekt i festet.

Det der må da virkelig være blant de mest talentløse innbruddsforsøkene jeg har hørt om - rent skadeverk, rett og slett, og jeg føler virkelig med deg i hvordan det må være å finne bilen sin ramponert slik.

Samtidig viser dette hvor lite skilting om at området er videoovervåket har å si for tryggheten til deg som parkerer: Parkeringsgarasjer har lav takhøyde og begrenset belysning - noe som betyr at de er vanskelige å overvåke uten å investere i svært mange og lyssterke kamera. Regn derfor med at det helst er inn- og utkjøring som er overvåket, sammen med evnt. betalingsautomat.

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...