Gå til innhold

Selges: 00 BMW 323Ci


GtiGtr
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
kan vel kanskje ha noe med at man får en 320 til 50k mindre. er ikke så mange som er interresert i å gi så mye mer ekstra for en halvliter vettu... hehe

Det er vel det, men med det ekstrautstyret som er på bilen mener jeg den er verdt det. Men det må jo en eventuellt kjøper også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan vel kanskje ha noe med at man får en 320 til 50k mindre. er ikke så mange som er interresert i å gi så mye mer ekstra for en halvliter vettu... hehe
Eventuelt 328 med 50 000 mindre på telleren til samme pris ;)

Så den grå, var meget billig, men står solgt på den.. Prisen var ikke noe å si på.. Men er åpen for bud, og kan selge min i orginal stand til redusert pris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan vel kanskje ha noe med at man får en 320 til 50k mindre. er ikke så mange som er interresert i å gi så mye mer ekstra for en halvliter vettu... hehe
Eventuelt 328 med 50 000 mindre på telleren til samme pris ;)

Så den grå, var meget billig, men står solgt på den.. Prisen var ikke noe å si på.. Men er åpen for bud, og kan selge min i orginal stand til redusert pris :)

Var en kompis av meg som kjøpte den. Kjempefin bil :) Har sett en bedre utstyrt blå 328 til samme pris, men den er logisk nok solgt nå også ;) Tror denne delen av året er verste tiden å selge bil på. Du får ha lykke til :) Du kan jo skrive at du er åpen for bud i annonsen og se hva som skjer, men ser for meg at da kommer det mye skambud :( Bilen din er jo kjempe tøff så må jo være mange som surfer rundt som legger merke til den :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...