GtiGtr Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Skal desverre selge Bimmeren min. meget god bil.. se annonse på finn for utfyllende info. Link til annonsen på finn: http://finn.no/finn/car/object?finnkode=11076193 Les denne før du poster noe i denne tråden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=14316 mvh Adrian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Strøken bil, men hvor mye fradrag om jeg ikke vil ha med felgene?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet August 21, 2007 Forfatter Share Skrevet August 21, 2007 uten chrome eller uten alle felgene? 15 000 mindre om du tar den uten 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet September 14, 2007 Forfatter Share Skrevet September 14, 2007 Da har bilen ver på verksted og skiftet hardykobling og noen foringer! Nå skal den vere i tipp topp stand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasrr Skrevet September 14, 2007 Share Skrevet September 14, 2007 fy fader hadde tatt den jeg hadde jeg fått lån Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet September 14, 2007 Forfatter Share Skrevet September 14, 2007 Bare å høre med banken det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet September 25, 2007 Forfatter Share Skrevet September 25, 2007 Oppdatert annonse med flere bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Bump--- ---- ---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2007 bump . . . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet November 4, 2007 Forfatter Share Skrevet November 4, 2007 innbytte vurderest. skjønner ikke at denne ikke er solgt enda.. er jo en knall bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 kan vel kanskje ha noe med at man får en 320 til 50k mindre. er ikke så mange som er interresert i å gi så mye mer ekstra for en halvliter vettu... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 kan vel kanskje ha noe med at man får en 320 til 50k mindre. er ikke så mange som er interresert i å gi så mye mer ekstra for en halvliter vettu... hehe Eventuelt 328 med 50 000 mindre på telleren til samme pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet November 4, 2007 Forfatter Share Skrevet November 4, 2007 kan vel kanskje ha noe med at man får en 320 til 50k mindre. er ikke så mange som er interresert i å gi så mye mer ekstra for en halvliter vettu... hehe Det er vel det, men med det ekstrautstyret som er på bilen mener jeg den er verdt det. Men det må jo en eventuellt kjøper også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet November 4, 2007 Forfatter Share Skrevet November 4, 2007 kan vel kanskje ha noe med at man får en 320 til 50k mindre. er ikke så mange som er interresert i å gi så mye mer ekstra for en halvliter vettu... hehe Eventuelt 328 med 50 000 mindre på telleren til samme pris Så den grå, var meget billig, men står solgt på den.. Prisen var ikke noe å si på.. Men er åpen for bud, og kan selge min i orginal stand til redusert pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 kan vel kanskje ha noe med at man får en 320 til 50k mindre. er ikke så mange som er interresert i å gi så mye mer ekstra for en halvliter vettu... hehe Eventuelt 328 med 50 000 mindre på telleren til samme pris Så den grå, var meget billig, men står solgt på den.. Prisen var ikke noe å si på.. Men er åpen for bud, og kan selge min i orginal stand til redusert pris Var en kompis av meg som kjøpte den. Kjempefin bil Har sett en bedre utstyrt blå 328 til samme pris, men den er logisk nok solgt nå også Tror denne delen av året er verste tiden å selge bil på. Du får ha lykke til Du kan jo skrive at du er åpen for bud i annonsen og se hva som skjer, men ser for meg at da kommer det mye skambud Bilen din er jo kjempe tøff så må jo være mange som surfer rundt som legger merke til den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg