Peer Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Fy faen, blir bare mer og mer glad i e30 når jeg ser sånne eksemplarer, er nesten sånn at jeg spanderer full mtech2 pakke her og nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Pen bil og bra lesing (selv om det var mest bilder ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Det er spennende å kjøre i Tyskland enten man skal finne nye biler eller bare er på ferie... artig lesing... keep up the good work... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Meget fine bilder og artig lesning Rå E30 det der Men ble dere å dra innom noen strippeklubber?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet August 20, 2007 Forfatter Share Skrevet August 20, 2007 Meget fine bilder og artig lesning Rå E30 det der Men ble dere å dra innom noen strippeklubber?? hehe.. nei, stod over denne gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Så bmw'n ved watten i går i skien hehe så bare en mtech 2 front å skreik te kompiss "BREMS" han bare HVA?! hvor hva hvem hehe, strøøøken gleder meg til å få e30'n min på veien jeg, lyst til å si hvor mye den kom på ? evnt pm.. nettop kjøpt e30 fra tykland selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Takk for artig reisebrev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Pen bil og bra lesing (selv om det var mest bilder ) Takk til alle sammen for positiv tilbakemelding!! Skulle gjerne hatt med mer tekst, men denne gangen fikk jeg nok med å skjære ned på antall bilder (ja, det var faktisk over dobbelt så mange i starten), så fantasien strakk ikke til på resten av bildene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Altid moro med reisebrev Så jo strøken ut den bilen! Hvor kommer dere over disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet August 21, 2007 Forfatter Share Skrevet August 21, 2007 ":3ddo57uf]Altid moro med reisebrev Så jo strøken ut den bilen! Hvor kommer dere over disse? E46er: www.bmw.de (kjøper alltid av autoriserte forhandlere) E30: www.mobile.de og www.autoscout24.de feks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Spørsmålet er hvor mange slike har Geir Ove hatt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet August 21, 2007 Forfatter Share Skrevet August 21, 2007 Spørsmålet er hvor mange slike har Geir Ove hatt nå? 18-19 tror jeg.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå