Subzero Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 noen som kan gi meg en rask tilbake melding på hvordan det er og handle over nett hos gsbildeler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 GS er en bra nettbutikk. Er noen få som har dårlige erfaringer hos dem, men gjevnt over tror jeg nok det er positivt! Har fått 4 pakker fra dem, alt jeg bestilte kom, og til riktig tid! Søk på forumet, så finner du nok flere erfaringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugejan Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Anbefales! Greie priser og rask levering. Dei ordner også opp vist det skulle være noko. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 GS er bra ja, bestillte ett senkesett fra dem i sommer til en E34, dette passet desverre ikke til bilen jeg skulle ha det til, så jeg sendte det i retur og fikk pengene igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 syns det virker som det er stive priser jeg.. en del billigere på koed, i allefall. men det er jo i danmark men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Prøv http://norway.schmiedmann.com/ Minst like gode priser som GS, hvis ikke bedre på enkelt deler. De har dog ikke like stort utvalg, men rask behandlig og rask leveranse. Er visstnok delte meninger om kundebehandlig der, men jeg er ikke annet enn fornøyd fra de gangene jeg har handlet hos dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 syns det virker som det er stive priser jeg.. en del billigere på koed, i allefall. men det er jo i danmark men. fra koed så må du ut med frakt og moms også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Har som regel fungert fint å handle oss Gsbiler for meg værtfall:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 gikk litt fort der:P Gsbildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkonw Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 gs ble kjøpt opp av en av BMW kjedene. husker ikke hvilken, så jeg vil tro at det er like greit å gå til din lokale forhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 GS er faktisk i enkelte tilfeller DYRERE enn BMW original Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Bavaria i stavanger har kjøpt opp Gs bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 syns det virker som det er stive priser jeg.. en del billigere på koed, i allefall. men det er jo i danmark men. fra koed så må du ut med frakt og moms også Moms må du vel strengt tatt betale uansett hvor du handler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 eg venter fortsatt på netting grill fra GS.. 2 måna sia eg skulle hatt det.. kan ikkje betala 700kr for grill netting 1 stk når eg skulle ha 2. det kommer nok strax sa han. men nei da... so eg må ringe til dei igjen å masa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 noen som kan gi meg en rask tilbake melding på hvordan det er og handle over nett hos gsbildeler? Hei Har handlet en del på GS Bildeler. Min erfaring er at stiller du opp i butikken må du vente 10-15 minutt på å bli ekspedert(skjedd ved tre anledninger). Veldig irriterende siden du ser folk surre rundt på lageret, dårlig måte å behandle kunder på. Har også bestilt diverse deler som de har sendt i posten. Disse ordrene behandles veldig raskt og siden GS Bildeler i Bud har egen postbil kommer pakkene fort ut til kundene. Har dog mottatt feil del 2 ganger. Prisene på deler kan vel variere litt i forhold til andre forhandlere(muligens litt dyrere), men man får rabatter som BMWCCN-medlem. snes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå