Gå til innhold

Park og grøft er lovlig!

Inline six
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

På dagtid?

Nei, men jåleri er ikke en funksjon. :twisted:

hehe... :lol:

Etter min meining burde de ikkje gå an å bruke tåke/kurvelys sammen med nærlys ettersom dette blir så mykje misbrukt. Burde ligge en sperre orginalt på alle biler. Er sinnsjukt frustrerande å møte slike tullinger i mørket :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri opplevd å bli blinka på. Heller ikke når jeg kjører far sin gamle MG. Det er veteranbil og man trenger derfor ikke å kjøre med lys i det hele tatt. Bruker derfor sjelden lys på småturer. Kanskje 2-3 personer som blinker i løpet av en hel sommer.

Ser det er en del tanter og andre mennesker som jeg aldri kan tenke meg har interesse for bilen som kjører med nærlys+tåkelys. Gjerne typisk på Peugot etc. Er det slik på disse bilene at man ikke må tenne tåkelys hver gang man starter bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På dagtid?

Nei, men jåleri er ikke en funksjon. :twisted:

hehe... :lol:

Etter min meining burde de ikkje gå an å bruke tåke/kurvelys sammen med nærlys ettersom dette blir så mykje misbrukt. Burde ligge en sperre orginalt på alle biler. Er sinnsjukt frustrerande å møte slike tullinger i mørket :evil:

Problemet ditt da? er vell ikke sjenerende for noen det vel! særing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hovedsak ja. men i dagslys er dette lov.

Det er jo ikke rart at folk kjører rundt med snodige lyskombinasjoner når ikke engang folk på forumet her - hvor dette har blitt tatt opp 483943892 ganger - har fått det med seg.

Tåkelys er KUN lovlige sammen med park, og da enten i ekstrem tåke eller på dagtid som kjørelys. De er ikke lovlige sammen med nærlys i noen sammenhenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hovedsak ja. men i dagslys er dette lov.

Det er jo ikke rart at folk kjører rundt med snodige lyskombinasjoner når ikke engang folk på forumet her - hvor dette har blitt tatt opp 483943892 ganger - har fått det med seg.

Tåkelys er KUN lovlige sammen med park, og da enten i ekstrem tåke eller på dagtid som kjørelys. De er ikke lovlige sammen med nærlys i noen sammenhenger.

jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...