R.E.H Skrevet August 22, 2007 Share Skrevet August 22, 2007 hva er egentlig Ci? Coupè injection? hvilken biler har denne benevnelsen? alle e46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet August 22, 2007 Share Skrevet August 22, 2007 Alle E46 Coupé hvertfall med 2 dører... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 22, 2007 Share Skrevet August 22, 2007 hva er egentlig Ci? Coupè injection? hvilken biler har denne benevnelsen? alle e46? Det er en gammel modellbetegnelse som primært stammer fra E9 (1968-76) CSi (Coupe Sport Injection). Senere ble betegnelsen brukt på E24 (1976-89), E31 (1989-99)... og da for første gang som kun Ci"... Coupe Injection, E46 Coupe (1999-05) og endelig E63. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 22, 2007 Share Skrevet August 22, 2007 Blir det det samme med cab utgaven også? E46 Ci; Cabriolet/Coupe Injection? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet August 22, 2007 Share Skrevet August 22, 2007 Ja, ble brukt på E46 cab også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet August 22, 2007 Share Skrevet August 22, 2007 E46Ci strekker seg helt til mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet August 22, 2007 Forfatter Share Skrevet August 22, 2007 flotte greier! da vet jeg det:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 22, 2007 Share Skrevet August 22, 2007 E63 ble levert som 645ci, deretter kom to andre modeller som fikk navnet 630i og 650i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 23, 2007 Share Skrevet August 23, 2007 Hvis man skal være skikkelig pirkete begynte modellbetegnelsen egentlig med 3200 CS i 1961-65. Karosseriet var tegnet av italienske Bertone, men resten av bilen hadde store teknisk likheter med BMW 501/502 eller "Barockengelen". Motoren var derfor en 3,2 liter stor V8 som ytet 160 HK. Det ble forøvrig bygget én (1) cabriolet til BMW´s hovedaksjonær familien Quandt og den befinner seg i dag i BMW´s Mobile Tradition samling i München. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå