Gå til innhold

Felleskjøring Våler BMWCCN for Vestfold (Telemark)

Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

":1s5i2iux]Jepp. Var grei kjøring hjemover til vi kom ut på 4 felten. Da fikk vel gutta blod på tann og "bly på fot" igjen :) Var jo ganske tett trafikk nedover i dag.

Hadde politiet hatt en radarkontroll på vei oppover der hadde vel halve forumet/bmwccn fått skikkelig ukestreff sammen, med aktiviterer som pallespikring osv. ;)

Ja, lurer på det. Og det er ikke noe morro og være uten lappen, det veit jeg alt om! Og sånn kjøring er idioti, jeg liker og kjøre fort og sånn jeg også, men når det er så tett tåke og så mye bil så blir det fort mye stygg kjøring. men er bra det gikk bra da:). Men ellers vil jeg takke for en fin lørdag, mye fine biler og morsom kjøring og se på.

Er det en gang i året det på Vålerbanen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gleder meg til neste gang jeg :) Har bestemt meg for å kjøpe ny bil til våren og da skal jeg på banen! :D

hvorfor ikke kjøre med den du har?

Jeg kosa meg stort med 320'en min, og det er ikke akkurat en rakett det heller. Går egentlig fort nok til den erfaringa jeg har med slik kjøring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":29g7tps7]
Gleder meg til neste gang jeg :) Har bestemt meg for å kjøpe ny bil til våren og da skal jeg på banen! :D

hvorfor ikke kjøre med den du har?

Jeg kosa meg stort med 320'en min, og det er ikke akkurat en rakett det heller. Går egentlig fort nok til den erfaringa jeg har med slik kjøring :)

turte ikke denne gangen pga. var redd for å ta livet av motoren min :P Men skal sette i 318is motor om litt over 1 uke, den kan jeg sikkert bruke på banen :) Men må få i orden understellet mitt først. gåene foringer og skjev hjulstilling gjør det vanskelig å styre bilen rundt banen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var ingen godlyd akkurat..

Nei jeg er ganske flau her jeg kakler oppover og nedover holmenkollen forbi X5er, nye fine bmw, mercedes, sportsbiler og range rovere :lol:

Ikke noe og være flau over det, bare og kjøre med hodet hevet det. Men viss du skal sette inn ny motor så er det vel ikke farlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Du som kjørte en rød sedan med en skummel lyd fra motoren?

Haha, riktig ;) de fleste hørte vel at den motoren ikke hadde det helt godt ;)

Haha, jeg skvatt noe jævlig da jeg plutselig hørte kraftig tikking. Trodde det var min bil, men så så jeg du sto foran :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. kritikken på kjøringa oppover: Slik er det hvert eneste år, men mulig at det iår var endel ferske med som ikke har vært med før... Jeg opplevde kjøringa som grei, med unntak av en stygg episode hvor en M5 kom bakfra og skvisa seg i 200 mellom meg og en møtende Volvo XC90..Det var cm fra dødsulykke..

Etter Kongsvinger forsvant vel en gruppe på 5-6 biler, disse ankom Våler 10 min før oss.

Folk får kjøre i sitt eget tempo, men helt klart at når 35 biler kjører samlet, blir det endel showing og slikt. Undertegnede kjørte fort, men ikke uforsvarlig fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis "kolonnekjøring" innebærer 3 ganger fartsgrensa og generell idiotkjøring - så gidder iallefall ikke jeg. Folk kan "showe" på banen og ikke vei.

Det skal dessuten ikke så mye til før vi har oppslag i VG med "10 biler på vei til bmw-treff tatt i 200 i 60-sone" - og vips, så var det slutt på alle biltreff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Du som kjørte en rød sedan med en skummel lyd fra motoren?

Haha, riktig ;) de fleste hørte vel at den motoren ikke hadde det helt godt ;)

Haha, jeg skvatt noe jævlig da jeg plutselig hørte kraftig tikking. Trodde det var min bil, men så så jeg du sto foran :)

Haha, ja regnet med jeg fikk litt oppmerksomhet med den lyden :lol:

Nei tar det ikke så tungt siden jeg skal skifte motor ;) De fleste her oppe har ikke peiling på bil uansett så mange tror sikkert jeg har diesel eller at den er blodtrimma og derfor bråker så ;):lol:

Har det skjedd en dødsulykke på veien med 6 bmw'er i kjedekollisjon, som har frontkollidert med uskyldig møtende trafikk tror jeg vi kunne sagt hade til bmw dager på våler for en stund fremover. Vi driver både positiv og negativ reklame for klubben når vi ferdes slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, folk får velge sitt eget tempo, men skjønner hvis noen føler seg utenfor når resten drar ifra følget sitt.

Med unntak av partiene med tett tåke, var det tørre og fine veier uten trafikk hele veien.

Noen andre som synes det kantslåttmaskinen kom brått på i 80-sving? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, folk får velge sitt eget tempo, men skjønner hvis noen føler seg utenfor når resten drar ifra følget sitt.

Med unntak av partiene med tett tåke, var det tørre og fine veier uten trafikk hele veien.

Noen andre som synes det kantslåttmaskinen kom brått på i 80-sving? =)

Personlig synes jeg den Havarerte golfen som plutselig sto i veien med varsel trekanten litt nærme kom bråere på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...