Gå til innhold

Få uoriginal spiller på plass i dashbordet..


Anbefalte innlegg

Har installert anlegg i bilen, e46 Ci, og oppgradert med ein Alpine 9855, men sliter med å få den på plass i dashen.. vil liksom ikke helt inn, mangler et par centimeter.

Forsøkte å løsne på alt rundt for å ta ut plasten som omringer spilleren og eventuelt fjerne noe, men fikk ikke ut AC "boksen"

Noen som har erfaringer på området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har installert anlegg i bilen, e46 Ci, og oppgradert med ein Alpine 9855, men sliter med å få den på plass i dashen.. vil liksom ikke helt inn, mangler et par centimeter.

Forsøkte å løsne på alt rundt for å ta ut plasten som omringer spilleren og eventuelt fjerne noe, men fikk ikke ut AC "boksen"

Noen som har erfaringer på området?

Dette skal gå greit det..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det med rå makt da.. var det jeg ikke helt turte å prøve...

Storfornøyd med spilleren, spillte først på originalhøyttalere uten forsterker og det funka rimelig greit, savna litt godbass, så da ble det forsterker og sub i tillegg.. Og spilleren fungerer utmerket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ot: men lurer på om du er fornøyd med spilleren? Gir den noe lyd fra seg? :lol: Skal handle meg en CDA-9885 nå :)

Jeg har og 9855R. Hatt den i over 2 år nå mener jeg å huske. Du finner ikke bedre spillere til den prisen.

Er noen diskusjoner på www.bilstereoforumet.no for tiden ang. denne kontra Pioneer DEH-P88RS Er flere som har prøvd begge og de har kommet fram til at 9855en har bedre lydkvalitet.

Eneste som kan være litt kjipt med 9855en er glidetouchen. Men det er en vanesak. Litt knotete å bruke syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du må til med en iso overgang fra spilleren og til ledningene i bilen, kan det jo være som andre sier at en ledningsklump eller lignende gjør seg gjeldende.

På min E34, enda det med at jeg kutta av den svarte kontakten, satte på koblinger på kablene for så bare skjøte sammen. Da fikk jeg plass til iPod boksen også :)

Har lignende problem på Golfen til fadern. Spilleren står å henger 2-3 cm lengre ut en den skal være.

Må nok frem med avbiter her og for å få det skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ska en ikke se bort fra.. ledningsklump altså..

men så er det jo en diger klump av en dc konverter eller noe sånn også som lager kvalm..

Men appropo.. sjekka på alpine sine hjemmesider og der viste det symbol for bluetooth på denne spilleren, fant dog inget om det i manualen.. har den det da? eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Litt fremgang i prosjektet.. har fått ut A/C displayet..

Får fremdeles ikke ut ramma for å kutte.. luftventilene over stenger for det...

kommer disse også ut med rå makt? eller er de festet med noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...