MBiMMer Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 fant denn e på finn. kunne blitt et spesielt prosjekt http://finn.no/finn/car/object?finnkode=10754538&sid=xz4dacxOCbm511138 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 repost men;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADHD POWER Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 oioi.. faen hadde garasjen vært ferdig skulle jeg kjøpt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 Hmm, kan ikke være mange slike touringer her i norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBiMMer Skrevet August 26, 2007 Forfatter Share Skrevet August 26, 2007 ok:)har ikke sett den posten før jeg.. har sitt en bil av samme type til salgs før.får ikke håpe det er den samme for den var størken, ikke så lenge siden jeg så den.. spesialbygd disse her vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 Så en utenfor Bavaria Arendal på fredag. Var veldig shabby. Sto på prøveskilt. Får håpe eieren skal pusse den opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 En av mine drømmebiler, synd jeg ikke har råd akkurat nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 ja min og !!! de så meget flotte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 Mener huske at det er en her på forumet som har en, men husker jo ikke hvem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 Jeg har 2... Og den "shabbye" på prøveskilt er min... Satser på å putte i en Alpina B7 motor i denne iløpet av vinteren, og spandere en lakkering på den, også skal den selges til våren.... Noen interesserte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 Jeg har 2...Og den "shabbye" på prøveskilt er min... Satser på å putte i en Alpina B7 motor i denne iløpet av vinteren, og spandere en lakkering på den, også skal den selges til våren.... Noen interesserte? Godt å høre. Har du en ide om pris? Bygge om til manuell? Godkjenne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 Var deg jeg tenkte på ja, men at du hadde 2 har jeg ikke fått med meg. *Misunne meget* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 samme firma som bygget denne e28'en har laget en pickup version av e-34. noen som har noen bilder av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 Godt å høre. Har du en ide om pris? Bygge om til manuell? Godkjenne? Det kan bare tiden vise... Isåfall kommer den nok ut på forumet for salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 Godt å høre. Har du en ide om pris? Bygge om til manuell? Godkjenne? Det kan bare tiden vise... Isåfall kommer den nok ut på forumet for salg! *begynne å spare* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg