Gunnar Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 nå er vel asfalten der mye finere og glattere enn i detta lander og da! så enda lettere å miste kontroll! hvertfall hvis det kommer noen regn dråper på asfalten i tillegg! da er den værre enn is! vil ikke påstå veiene i tønsberg (norge oxo) er "uglatte".. maaange ganger jeg har fått en uventa sleng i en sving el rundkjøring pga at det er vått men da er det jo bare å fortsette på den da Veiene i Tønsbergsområdet er faktisk sykt glatte.. tror det har litt med at det ikke regner jevnt hele tiden, og går mer i perioder. Har det vært en uke uten regn (som det er relativt ofte), så er det SKITGLATT når det regner. Helt sykt i lyskryss og rundkjøringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Gunnar: Ble det veldig glatt før eller etter att du skaffet deg M5..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Jeg kan iallefall bekrefte at det ble mye glattere i rundkjøringer etter jeg fikk Z3'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Jeg kan melde at jeg ikke har merket noe til dette fenomenet de siste 4-5 årene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå