Gunnar Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 nå er vel asfalten der mye finere og glattere enn i detta lander og da! så enda lettere å miste kontroll! hvertfall hvis det kommer noen regn dråper på asfalten i tillegg! da er den værre enn is! vil ikke påstå veiene i tønsberg (norge oxo) er "uglatte".. maaange ganger jeg har fått en uventa sleng i en sving el rundkjøring pga at det er vått men da er det jo bare å fortsette på den da Veiene i Tønsbergsområdet er faktisk sykt glatte.. tror det har litt med at det ikke regner jevnt hele tiden, og går mer i perioder. Har det vært en uke uten regn (som det er relativt ofte), så er det SKITGLATT når det regner. Helt sykt i lyskryss og rundkjøringer.
R Andersen Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 Gunnar: Ble det veldig glatt før eller etter att du skaffet deg M5..?
hagenisse Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 Jeg kan iallefall bekrefte at det ble mye glattere i rundkjøringer etter jeg fikk Z3'en.
Fredrik Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 Jeg kan melde at jeg ikke har merket noe til dette fenomenet de siste 4-5 årene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå