oddis Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Gratulerer med ny bil! Ustyrsliste i tungvekterklassen jo! Folie tror jeg du bare kommer til å få glede av. Og hvis du prater om at du får denne behandlingen billig så ville jeg ikke lurt på det engang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Kan vel gratulere her og da! har jo ihvertfall fått bekrefta at børsa de går framover! folie kan sikkert bli bra det, hvertfall når du pendler mye! tenk på all den steinspruten du sparer! saltet tærer vel heller ikke igjennom noe slikt! bare å se på panseret mitt på hvordan det IKKE skal se ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Gratulerer Hvem legger på folie og hvor lang garanti er det? Digget den hvite bilen med rødt og blått flagg på koffertlokket og framme på siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Litt sen gratulasjon, men men Diesel kan være mosomt det også! Ganske lett å få ekstra hester. Har du en internett adresse til de som skal fikse folie? Vurderer litt folie selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 Digget den hvite bilen med rødt og blått flagg på koffertlokket og framme på siden. Kan jo presisere at det er Thorleif her inne sin M3 CSL. Cred skal han få. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 Hmm.. denne har jeg ikke sett! Gratulerer med ny flott skute! Skal du bruke folie er jeg spent på resultat. Ser også for meg, som sagt, at det blir matt og mykt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Ikke skjedd noe særlig nytt, men knipset et par bilder her om dagen.. 17" M5 E60 felg med vinterdekk er bestilt og håper på å montere senkesettet snart..Også kjøpt inn orginal I-pod adapter, ny M girkule og nye org gummimatter for vinteren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Du feiga ut med 17-tommere ja... Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Du feiga ut med 17-tommere ja... Hehe... Ble det ..18" kommer fort på dobbel pris hvis jeg skulle gå for samme dekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 17" holder da vel lenge om vinteren uansett! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Flott bil! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Er det samme type folie som de grønne Box Delivery og blå taxiene kjører med? De er jo matte og lett å se at det er folie på. Håper det er en bedre type folie du har planer om i så fall...syns du skal drite i den folien jeg. Men, for et prakteksemplar av en E46 coupe! Perfekt utseende- og utstyrsmessing. Gleder meg til den dagen den er på finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Har ikke kommet noe vidre ang folien, men det er nok vassere enn det taxiene bruker. PS. Bilen er forøvrig tilsalgs ja, og vil snart dukke opp på finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Selge igjen? du har jo nylig kjøpt den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Selge igjen? du har jo nylig kjøpt den.. Han har nok sett en slik blå z3 coupe til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå