Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 619
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

DritKult prosjekt:) skulle ønske jeg kunne jeg hadde råd til det selv:)

Men jeg ser at ARP mutterne dine ikke har nok gjenger? Det er ikke meningen at man skal "bånne" boltene, så skru dem litt ut slik at mutterne har nok gjenger:) Ellers kan det gå til dundas:)

Skrevet
DritKult prosjekt:) skulle ønske jeg kunne jeg hadde råd til det selv:)

Men jeg ser at ARP mutterne dine ikke har nok gjenger? Det er ikke meningen at man skal "bånne" boltene, så skru dem litt ut slik at mutterne har nok gjenger:) Ellers kan det gå til dundas:)

Rune nevnte dette, han vurderte og kaste arp skivene, men siden mutterene tok momentet så hadde det ikke noe og si. men spørs om ikke jeg skrur pinneboltene litt ut og etterdrar ja. kjedelig med en veiv som havner i bunnpanna :twisted:

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort noe med det der jeg for arp gjengene er så sterke. Men det du kan gjøre om di skal gjøre noe er å sette på herda skive som er tynnere. Jeg har brukt det på motorer før hvertfall.

Skrevet

Da var motoren mer eller mindre sammen. Skrudde ut ARP boltene på bærebukkene slik at jeg har gjenger gjennom hele mutteren.

Her er noen bilder. Håper på og kansje få den ned i bilen imorgen og kansje tom. få kinnet den litt :lol:

b9j6j6uhfloo8n58v29m.jpg

xn8mubnv7uxapprzmt96.jpg

ca9w1eepkn01wer9te80.jpg

cn9onjpn8p52t0qy9xz3.jpg

jyo2fzagwqocnpyery13.jpg

70mqwz9qtzbfal2p0ack.jpg

te78psiarolzky93g58e.jpg

km3mth26wpwingvm5h6t.jpg

yv350kkdv6e1oj8q7i60.jpg

wdeswfdz608efrbm77dj.jpg

16767dk8ugabuh363xlg.jpg

pdlx9zgxodwhk568yvo2.jpg

gfqpifmhnrbkxy6agpaw.jpg

jm4ogrf7bptd0pjx96ku.jpg

Skrevet

Hva slags størrelse er felga?

Lurer på noen svarte på min også...

Har forresten samme felgene i 18" stående i garasjen som jeg kjøpte som vinterhjul til den jævla rådebank subaruen ;)

Hehe

Han ene med M3 i drammen har jo noen zito felger i 9,5x19" bak på sin å etter det jeg vet får mann kun 35 og 20 et....

Så tror det burde gå med 35 på din da ;)

Han jeg mener har 255.30.19 dekk i tillegg ;)

Du kan jo ha helt nedi 225 dekk på bak........ STREKK =)

Skrevet

Hva slags trigger bruker du på innsugskammen?

Fingern bruker den orginale,men vidar påstår det ikke vil funke. Han vil borre hull i vanosdekselet mitt å sette inn trigger der,men det har jeg ikke veldig mye lyst til. Kommer til å se helt jævlig ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...