SundinRacing Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 Så godt at dere gutta er tidlig igang da.. snakker om deg og finger`n! Fredrik kjørte bak meg tidligere i dag og sladda i snøvær og jeg trodde det var deg, en telefon til Frode og fant ut at dere var i verkstedet.. Må se på bilen en gang jeg møter deg, ser meget bra ut detta! lars sa at den gikk freskt også
EdgePerformance.no Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Skrevet Mars 24, 2008 Heh, du trenger vel dekkspons også hvis du ikke klarer å beherske deg Noen mulighet for et helhetsbildet av beistet? så en kan se hvordan den ser ut forfra Har faktisk ikke tatt noe, vært opptatt med og sladde Og når jeg først skulle ta et bilde så var den så sølete og stygg pluss at det var blitt mørkt, men det dukker plutselig opp.
kazynor Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 trodde vi ble enige om at du skulle beholde frontfangern i rosa jeg...ble litt skuffa her..
EdgePerformance.no Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Skrevet Mars 24, 2008 Da har jeg fikset det siste små plukket for og fullføre bygget. Monterte også innerskjermene igjen. Ble sånn passe grisete i motor rommet uten de
Azeton Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 Vurdert å selge bilen om noen sesonger? Det der kaller jeg et ryddig motorrom ihvertfall
Ivrig86 Skrevet Mars 25, 2008 Skrevet Mars 25, 2008 Ble det ikke noe filmer eller bilder a Thomas? =)
sh0rty^ Skrevet Mars 25, 2008 Skrevet Mars 25, 2008 Ossen komp. forhold har du på denne? Ser meget bra ut alt sammen Holder på med en s50b32 selv så er litt nyskjerrig.
EdgePerformance.no Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Skrevet Mars 25, 2008 Ossen komp. forhold har du på denne? Ser meget bra ut alt sammen Holder på med en s50b32 selv så er litt nyskjerrig. Tror det står på starten, men har 8.5:1 i komp og pyramide ringer. JE custom stempler og EdgePerformance H-Råder
SteffenM2 Skrevet Mars 25, 2008 Skrevet Mars 25, 2008 Det her ble utrolig bra! Gleder meg til og se bremse papirer, og kjøring rundt omkring!
EdgePerformance.no Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Skrevet Mars 27, 2008 Noen bilder av bilen ferdig.
destroyy Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 Har ikke vudert no svart gitter / lakke IC svart? Ser litt mer anonym ut Også fjerne m3 merket ^^
Superbeetle Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 Jeg syntes det var fett med den fronten og at IC var synlig Men den skulle jo vært en del lavere foran da..
Spiritus Sancti Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 M3 front og diffuser bak til ei potte hadde gjort seg:) Ellers helt rå bil! Åssen bremser har du foran, merke og mm og sånt..
///Mysild Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 var jo fet den der da litt lavere foran og kanksje ha doble doble potter orker ikke å gågjennom hele tråden, men var et flott motorrom åssen tall er det på denne bilen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå