e30 tic Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 Er det ikke 6trinns kassa til BMW som er lik MK4 kassa? Trokke 5 trinnskassa har noe felles med dem.. correct me it I'm wrong Det stemmer nok. 5-trinn m3 er ZF kasse og ikke getrag som 262\265 og 6-trinns bmw og supra MK4 har. hvilke biler står di ettertraktede 6 trinns getrag 280 i?
2,7 TURBO Skrevet April 1, 2008 Skrevet April 1, 2008 Er ikke supra kassa Getrag da..!! Tror ikke det er ei ZF kasse!
EdgePerformance.no Skrevet April 1, 2008 Forfatter Skrevet April 1, 2008 Er ikke supra kassa Getrag da..!! Tror ikke det er ei ZF kasse! Det jeg har sagt
turboxs Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Bilen er jo da ferdig. Men nå er den til salgs...
Ceylon Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Nå må jeg klare opp litt her. Ei supra kassa tåler akuratt det samme som ei m3 kasse for det er samme dritten.Sekvensiell er bare å dytte i gear frem og tilbake. Dogbox er h-gearing med ringer og drev som gjør at den kan putttes i gear uten clutch. Dogboks er ofte navnet på ei kasse som er bygget ut av ei org kasse. Nedover må det brukes bedal noe som ikke trengs på sekvensiell Hei, noen som kan hjelpe litt....?? Lurer på hva m5 sportsmanuel dogleg kasse er da, som jeg har fått opplyst at bilen jeg kjøper skal ha. Er det samme som dogbox.. Hvor mye tåler denne m5 kassen..På forhånd, takk..
M3Turbo Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Til Salgs? Hva er det for noe tull??? Thomas selge bilen?Hvorfor????
EdgePerformance.no Skrevet April 5, 2008 Forfatter Skrevet April 5, 2008 Bilen er nå til salgs for den rette sum. Pris anntydning 350-400.000,- Selges til fordel for annen bil og et fly.
Sunspec Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 Er det ikke 6trinns kassa til BMW som er lik MK4 kassa? Trokke 5 trinnskassa har noe felles med dem.. correct me it I'm wrong Det stemmer nok. 5-trinn m3 er ZF kasse og ikke getrag som 262\265 og 6-trinns bmw og supra MK4 har. hvilke biler står di ettertraktede 6 trinns getrag 280 i? Mener huske at dem sitter i E34 M5
Ivrig86 Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 Hørte noe rykter om at du har lånt bort lappen en stund ? 170 i 70 sona? host host Trodde ikke du hadde fått ny kasse engang jeg :S
vetu03 Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 Til salgs ja, hmm! Må jo være utrolig kjipt å selge den uten engang å fått brukt den nesten... Blir det nytt prosjekt eller?!
EdgePerformance.no Skrevet April 6, 2008 Forfatter Skrevet April 6, 2008 Til salgs ja, hmm! Må jo være utrolig kjipt å selge den uten engang å fått brukt den nesten... Blir det nytt prosjekt eller?! Kjørt den 150mil. Men jeg er nå uten fører kort en god stund, desverre ikke pga. bmw`n Så da får jeg ikke brukt den på en stund, og ettersom jeg bestod den siste av 7 eksamner på fly lappen idag, så blir det nok "Up-Up-And-Away" fly på gang. Evnt bygge meg et fly. Time will show, men bilen selges for den rette pris til den rette eier !
Ola. Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 Snevert marked, men folk begynner om ikke annet å forstå at det koster å bygge motor, så det er vel kanskje ikke umulig å få igjen no kroner.. Du burde lagt ut no film av bilen åkkesom
Mauro Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 Hvor ligger det salgs annonse ? Hadde vært morro med en slik bil, om det ikke var så jævlig mye hester, fordi da er noe dømt til å gå istykker. + greit med bagasjerom til anlegg! For en bil!
EdgePerformance.no Skrevet April 6, 2008 Forfatter Skrevet April 6, 2008 Hvor ligger det salgs annonse ?Hadde vært morro med en slik bil, om det ikke var så jævlig mye hester, fordi da er noe dømt til å gå istykker. + greit med bagasjerom til anlegg! For en bil! Stereo hører ikke hjemme i en sånn bil. Effekten kan du enkelt justere fra 300-(850-950)hk. Enn så lenge ingen kjempe innsats for og selge, så derfor ingen annonse. Det eneste svake punktet er kassa, men den holder nok fint på 6-700hk, og det kan jeg love deg fortsatt HOLDER MASSE
Mauro Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Hvor ligger det salgs annonse ?Hadde vært morro med en slik bil, om det ikke var så jævlig mye hester, fordi da er noe dømt til å gå istykker. + greit med bagasjerom til anlegg! For en bil! Stereo hører ikke hjemme i en sånn bil. Effekten kan du enkelt justere fra 300-(850-950)hk. Enn så lenge ingen kjempe innsats for og selge, så derfor ingen annonse. Det eneste svake punktet er kassa, men den holder nok fint på 6-700hk, og det kan jeg love deg fortsatt HOLDER MASSE Ok, skjønner. Vel, trenger man det fuel systemet i bagasjerommet på 600hk da ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå