Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Prøvde å holde den på ytterste hakket idag når jeg fylte :) (På bilen og ikke dama Ropa ;)) Da strømmet det fint, men skal nok ikke være slik egentlig. Skal skjekke lufteslangene, men har ihvertfall funnet ut en reserve måte å fylle på no :)

Godt, godt :wink:

Men jeg ser ikke på dette som et problem, så alle skriver her virker det jo som de fleste har likedan.

Er jo bra at man skal holde den ned da(hviler mot bensinmunningen)

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Dette er noe jeg tror skal være sånn...

Hvis jeg husker rett er det vel 3 "tapper" på undersiden av fyllerøret på pistolen og det er vel fordi pistolen skal hvile på tankrøret når du fyller!

For at pistolen skal hvile på de må du dra den litt ut og da går det helt fint, så tror ikke det er noe feil med alle bilene deres!

Skrevet
Dette er noe jeg tror skal være sånn...

Hvis jeg husker rett er det vel 3 "tapper" på undersiden av fyllerøret på pistolen og det er vel fordi pistolen skal hvile på tankrøret når du fyller!

For at pistolen skal hvile på de må du dra den litt ut og da går det helt fint, så tror ikke det er noe feil med alle bilene deres!

Hva med de som ikke er slik?

Skrevet

Hva mener du? de pumpene som ikke er slik, eller bilene som ikke er slik?

Jeg vet ingenting selv, men det er merkelig rart at ikke BMW har gått ut med at dette er et problem på sikkert 90% av alle bilene de har laget???

Jeg vil tro at det kan variere fra stasjon til stasjon og de som mener de ikke har noe problem med det kanskje fyller ofte på stasjoner der du ikke trenger å gjøre noe med det?

Men jeg sier ikke fast bestemt at jeg har rett, for jeg har ingen fakta på det....

Bare tror det er mest sannsynlig noe ala det jeg sier :wink:

Skrevet

samme feilen her men ikke sett den helt inn og press ned litt så funker det fint for meg! tror nesten det har vært sånn på alle e36 jeg har sittet på med kjørt :P

Skrevet

Nå har jeg testet på min e46 2001 mod....

Det er samme "Problem" der...

Men det skal garantert være sånn!

Det er som jeg sa tidligere 3 "tapper/spor" på pistolen og hvis du ligger pistolen slik at den hviler på en av disse går det helt fint!

Må jo være det de tappene er til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...