Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av en eller annen merkelig grunn må jeg sette pistolen opp ned når jeg skal fylle bensin på bilen min ellers så stopper den å fylle akkurat som om tanken skulle være full. Noen som har vært ut for lignende problem og som vet hva som er problemet? Er ganske irriterende hver gang jeg skal fylle bensin. Husker det samme skjedde et par ganger på cabriolet'n jeg hadde også. Er det et lufterør som er tett? Har på følelsen av at dette er et litt vanlig problem på E36 så hvis noen har et tips som gjør at jeg kan løse problemet og fylle bensin på vanlig måte har det vært fint :)

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

sikkert samma som på E30, inni hjulhuset på samme side som tanklokket ligger, er det en tank der med masse slanger og styr? isåfall sjekk at ingen av disse er klem på, det var på min, brukte vel 30 min på å fylle full tank.. så god som ny når eg bygget om på slangene..

Skrevet

Ikke dytt den helt inn.. og fytt den litt ned som Schnitzer sier. Da funker det fint. har hatt samme problem på begge mine E36.

Men hva problemet faktisk er, kan jeg dessverre ikke svare deg på. skulle likt å visst det selv!

Skrevet

Har samme problemet på min E39 Touring, men som tidligere nevnt, bare setter jeg pistolen litt lengre ut og ned i bakkant, og da går det fint. Eneste problemet da er at jeg mistenker at den ikke stopper å fylle når tanken er full.. må passe godt på.. hehe

Skrevet

Tydelighvis et problem på E36!

Samme på min bil. mitt tips er som sagt ikke ta den helt inn og trykk den ned. jeg presser den ned så kan jeg holde bånn gass på pistolen og får full tank.

Skulle faen med sett første gang jeg fylte. banna og steika, pistolen klikka jo hele tiden siden den trodde det var fullt :P

Skrevet

Har hatt samma problem sjøl. snakka med fattern som har jobba som bensinpumpereparatør en gang i tia. han sa at pistolen må ligge vannrett for å fungere optimalt. kanskje tankhullet på e-36 er litt bråere slik at det er lettere å tippe pistolen ned i framkant. Var plagsomt første gangene jeg fyllte iallefall.

Skrevet

Samme problem med min...første gongen trudde eg det var feil på pumpa så eg stod i sikkert 10 minutt for å få fylt tanken :P Skjønte det heldigvis seinare etter litt prøving og feiling ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...