mrbatnes Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 syns det var en utrolig fin bil! er ikke mange e36 som passer med clean bakluke, men din kledde den veldig bra syns jeg! hva har du gjort med bakfangeren din? tenker på skiltplasseringen og det lille søte skjørtet du har nede derno Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Jævlig fin bil! Savner M-speil og angeleyes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Synes bilen var nydelig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Nais Morro å se at noen stæsjer opp en sedan også isteden for coupe. Synes ikke den var overstyla heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Überfet farge! rå felger! ja... rå bil! selvom mye av det du har gjort er annerleds enn "Originalstilen" er så synes jeg det ikke er langt så unna! pleier som regel å bli kvalm av sveisa bakluker på disse, men ikke på din, har kanskje noe men løsningen med skiltet i bakfangeren! Du har hvertfall fått detta til å se virkelig bra og "originalt" ut! Og den biten i bakfangeren du har brukt er et skikkelig bra alternativ til M3 diffuseren! hvor fikk du tak i den? Som borat sier: Veri nice veri nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Utrolig lekker farge! Og likte bilen godt jeg, har faktisk ikke noe negetivt å si om bakluka heller. Rett og slett en nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Og den biten i bakfangeren du har brukt er et skikkelig bra alternativ til M3 diffuseren!hvor fikk du tak i den? Er det ikke Acs innsats da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Og den biten i bakfangeren du har brukt er et skikkelig bra alternativ til M3 diffuseren!hvor fikk du tak i den? Er det ikke Acs innsats da? noen som vet hvor sånn Acs styling selges? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gartner ED Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Utrolig fin e36. e det mulig og få fargekoden på pm?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Energetic Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Sjelden jeg gir komplimenter her men denne er gjennomført. Hvilke stempler brukte du når du stroket motoren? Merket du noe effektøkning eller bortfall av bunndrag ved å sette på grenrør og fjerne kat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet September 9, 2007 Forfatter Share Skrevet September 9, 2007 Diffuseren bak er av typen "AC Schnitzer aerodynamic type 1" og selges her: http://www.acschnitzer.no Fargekoden vil jeg ikke gå ut med Bruker lett modifiserte M50B25 stempler http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=1793 Mistet noen av bunndraget ja,men det er nok å ta av . Kan ikke sammenlignes med 2.5L. Motorn trekker godt fra 2000o/min. Er mye mer "kontant" på e måte enn 2.5L. De 300ccm med stroking gjorde virkelig susen. Mere enn forventet. Datasprut neste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Strøken Sedan dette altså . Eneste jeg ikke liker, er at emblemer er sveiset igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 pen kjerre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå