Gå til innhold

Carsoft, og valgets kval

Rayb
 Share

Anbefalte innlegg

Du må kjøpe med interface boksen. Den har en RS232 tilkobling og en tilkobling for bilen. Har nettopp fått dette fra One-stop og fungerte utmerket. Kjøpte den til 99 dollar med DHL frakt, fikk den etter 2 dager :shock:

kan du vise link til den pakken du kjøpte?

http://www.one-stop-factory.com/products.jsp?categorylist=11&subcategorylist=407&catname=Vehicle+Service+Tools&subcatname=Carsoft+Compatible+Interfaces

Den til 99 dollar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit... Fikk kablene, og kjøpte en com til usb overgang på clas ohlson, installerte carsoft fra piratbay på maskinen og byttet til com port 1, fikk kontakt med bilen og tok en komplett diagnose.

Den viste at jeg hadde noen feilmeldinger men hvor leser jeg disse av i carsoft???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har BMW Scanner softwaren? Har litt lyst til å prøve den å.

Se åssen den er kontra CarSoft.

er egen interface for BMW Scanner som er dyrere enn interface til carsoft. (Har ikke prøvd det selv... bare til info... :P)

Vet, men er keen på softwaren fordet..... :)

Kabelsett koster ikke stort uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de som ikke har funnet ut hvordan carsoft fungerer:

når du tar full analyse på bilen så sjekker den bare hvilke moduler i bilen som avgir feilmelding , for å få den detaljerte diagnosen må du kjøre diagnose på den enkelt modul du har fått feilmelding på , altså en og en.

Jeg lagrer hver moduldiagnose og navngir filen med navn på modul.

Print ut disse diagnosene etterhvert og ta de med til verksted hvis det er noe du ikke kan eller (bør) fikse selv.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...