jensemann23 Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 jeg kjøpte PCMCIA-kort på komplett.no med Com-utgang. Funker utmerket:) Men det funket ikke med USB.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jäger Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 jeg kjøpte PCMCIA-kort på komplett.no med Com-utgang. Funker utmerket:) Men det funket ikke med USB.. Hadde du gidda å linke til det kortet? Jeg har sett litt på det men er helt i ørska. Skjønner ikke dataspråket de opererer med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n00ky Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=334530 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=332011 jeg tror jeg bestiller meg ett parti fra hong kong isteden jeg var dyrt på komplett syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Du må kjøpe med interface boksen. Den har en RS232 tilkobling og en tilkobling for bilen. Har nettopp fått dette fra One-stop og fungerte utmerket. Kjøpte den til 99 dollar med DHL frakt, fikk den etter 2 dager kan du vise link til den pakken du kjøpte? http://www.one-stop-factory.com/products.jsp?categorylist=11&subcategorylist=407&catname=Vehicle+Service+Tools&subcatname=Carsoft+Compatible+Interfaces Den til 99 dollar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayb Skrevet September 12, 2007 Forfatter Share Skrevet September 12, 2007 Greit... Fikk kablene, og kjøpte en com til usb overgang på clas ohlson, installerte carsoft fra piratbay på maskinen og byttet til com port 1, fikk kontakt med bilen og tok en komplett diagnose. Den viste at jeg hadde noen feilmeldinger men hvor leser jeg disse av i carsoft??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayb Skrevet September 12, 2007 Forfatter Share Skrevet September 12, 2007 Bump i dump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Noen som har BMW Scanner softwaren? Har litt lyst til å prøve den å. Se åssen den er kontra CarSoft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n00ky Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Noen som har BMW Scanner softwaren? Har litt lyst til å prøve den å.Se åssen den er kontra CarSoft. er egen interface for BMW Scanner som er dyrere enn interface til carsoft. (Har ikke prøvd det selv... bare til info... ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Noen som har BMW Scanner softwaren? Har litt lyst til å prøve den å.Se åssen den er kontra CarSoft. er egen interface for BMW Scanner som er dyrere enn interface til carsoft. (Har ikke prøvd det selv... bare til info... ) Vet, men er keen på softwaren fordet..... Kabelsett koster ikke stort uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinnsoldaten Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Til de som ikke har funnet ut hvordan carsoft fungerer: når du tar full analyse på bilen så sjekker den bare hvilke moduler i bilen som avgir feilmelding , for å få den detaljerte diagnosen må du kjøre diagnose på den enkelt modul du har fått feilmelding på , altså en og en. Jeg lagrer hver moduldiagnose og navngir filen med navn på modul. Print ut disse diagnosene etterhvert og ta de med til verksted hvis det er noe du ikke kan eller (bør) fikse selv. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 hva ble frakten på settet til 99$? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 jeg har nettop tatt i bruk carsoft.. kjøpte med adapter fra pci ett eller annet til serialport. men får ikke kontakt med bilen.. noen som har et tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå