Rayb Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Hei Alle Greit... Fikk kablene, og kjøpte en com til usb overgang på clas ohlson, installerte carsoft fra piratbay på maskinen og byttet til com port 1, fikk kontakt med bilen og tok en komplett diagnose. Den viste at jeg hadde noen feilmeldinger men hvor leser jeg disse av i carsoft??? Tele Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Du må kjøpe med interface boksen. Den har en RS232 tilkobling og en tilkobling for bilen. Har nettopp fått dette fra One-stop og fungerte utmerket. Kjøpte den til 99 dollar med DHL frakt, fikk den etter 2 dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayb Skrevet September 4, 2007 Forfatter Share Skrevet September 4, 2007 De er bestillt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
almy Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Heisann, jeg har utstyr for tilkobling til bmw men mangler programmvare. Hadde vært greit med diagnose og kilometer stille software. Skal bytte speedometer i bilen til en kamerat(e36) og da hadde det vært greit å fått lagt inn rett km stand etterpå. Er det noen som har program å anbefale, evt downloade? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinnsoldaten Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Har hørt rykter om at usb tilkobling til PC ikke tillater alle funksjoner i carsoft. Jeg kjøpte meg en PCMIA adapter som jeg kobler USBen i . Fant carsoft på xspy, let der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jäger Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Du må kjøpe med interface boksen. Den har en RS232 tilkobling og en tilkobling for bilen. Har nettopp fått dette fra One-stop og fungerte utmerket. Kjøpte den til 99 dollar med DHL frakt, fikk den etter 2 dager Slapp du å betale moms? Jeg bestilte det samme for et par dager siden. Kjekt verktøy for prisen av en tur på byen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Vet ikke enda, har ikke fått noe fra posten enda hvertfall. Kom inn via DHL, fikk ikke noe tollgebyr der heller. Mulig det dukker opp noe i posten kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Vet ikke enda, har ikke fått noe fra posten enda hvertfall.Kom inn via DHL, fikk ikke noe tollgebyr der heller. Mulig det dukker opp noe i posten kanskje. jeg fikk ikke noe moms eller toll når jeg kjøpte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Har hørt rykter om at usb tilkobling til PC ikke tillater alle funksjoner i carsoft.Jeg kjøpte meg en PCMIA adapter som jeg kobler USBen i . Fant carsoft på xspy, let der. Hva er en PCMIA adapter, og hvor kjøpes dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinnsoldaten Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 På fleste laptopper så har du en sprekk på siden eller fronten , ganske lik den til floppydisk , men litt smalere , denne heter PCMIA , og for å få koblet USBen til denne trenger du et PCMIA kort til å plugge inn i PCen og som har et USB inntak i enden av PCMIA-kortet. Jeg skjønner personlig ikke hvorfor ikke USBen på PCen hvis der er et ikke kan brukes men jeg fant en artikkel i et forum der det sto at ikke alle funksjoner ville kunne garanteres at virket hvis en brukte USB direkte til PCen , men det var mulig via et PCMIA kort. PS! Har du en COM-port på PCen trenger du ikke PCMIA kortet!!! COM port har 4 kontakter på nederste rad og 5 på øverste , ligner litt på SVGA kontakten du har til PC-skjerm. Det følger vanligvis med USB og COM kabel på diagnose settene. Trenger du en PCMIA adapter så finnes de i de fleste PC-butikker komplett.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikolasvanhelsing Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 fikk carsoft interface for en uke siden og den var dau som ei sild ved tilkobling med usb overgang...men med en laptop med com utgang, gikk det utmerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbrew Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Du må kjøpe med interface boksen. Den har en RS232 tilkobling og en tilkobling for bilen. Har nettopp fått dette fra One-stop og fungerte utmerket. Kjøpte den til 99 dollar med DHL frakt, fikk den etter 2 dager kan du vise link til den pakken du kjøpte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 fikk carsoft interface for en uke siden og den var dau som ei sild ved tilkobling med usb overgang...men med en laptop med com utgang, gikk det utmerket Min funket fint med PCmcia adapter, du må inn i programmet å forandre Com port, på min var det Com4 tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jäger Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 På fleste laptopper så har du en sprekk på siden eller fronten , ganske lik den til floppydisk , men litt smalere , denne heter PCMIA , og for å få koblet USBen til denne trenger du et PCMIA kort til å plugge inn i PCen og som har et USB inntak i enden av PCMIA-kortet.Jeg skjønner personlig ikke hvorfor ikke USBen på PCen hvis der er et ikke kan brukes men jeg fant en artikkel i et forum der det sto at ikke alle funksjoner ville kunne garanteres at virket hvis en brukte USB direkte til PCen , men det var mulig via et PCMIA kort. PS! Har du en COM-port på PCen trenger du ikke PCMIA kortet!!! COM port har 4 kontakter på nederste rad og 5 på øverste , ligner litt på SVGA kontakten du har til PC-skjerm. Det følger vanligvis med USB og COM kabel på diagnose settene. Trenger du en PCMIA adapter så finnes de i de fleste PC-butikker komplett.no Men hvis en først skal kjøpe PMCIA overgang så kan en vel /er det vel best å kjøpe overgang til com-port da? I forhold til USB. Så har en jo com-port til senere også, USB er det jo som regel nok av... Eller må det være USB til PMCIA? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Heisann, jeg har utstyr for tilkobling til bmw men mangler programmvare. Hadde vært greit med diagnose og kilometer stille software. Skal bytte speedometer i bilen til en kamerat(e36) og da hadde det vært greit å fått lagt inn rett km stand etterpå.Er det noen som har program å anbefale, evt downloade? jeg har Carsoft BMW 6.1 SP 4 kan sende det til deg på mail hvis du vil.. litt over 12mb bare.,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå