Skautroll Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Finnes det å få tak i Chip til E46 318i? Isåfall hvem har dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Tok for ikke så lenge siden kontakt med et firma som chipper biler. Tenkte da på min e36 381i. Svaret jekk fikk var negativt, og jeg har ikke giddet å ta kontakt med flere firma... Uansett tviler jeg på at det er så mye hk å hente på en vanlig chip til disse bilene, men du kan jo prøve Sansynligvis er det nok noen som har laget chip til disse bilene og, det får vi håpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Chippa min gamle 318i, føltes litt lettere på 3 giret bare, men ikke noe mer merkbart. Gikk ikke noe fortere fordet. Mulig forbruk gikk litt ned, men sjekka det aldri skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 får chippet til og med 316 men er ikke noe vits øker kanskje maks 10 hk ikke det enn gang.. litt merker man kanskje men trur ikke det er stort.. da hadde jeg heller investert meg en ny motor eller kjøpt en anen bil med større motor:P har sett steder på nettet at du kan chippe di alle fleste bmw`er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 absolutt alle kan chippes, men det er ikke alle man får veldig mye ut av. jeg chippa min her: http://www.tsracing.no du kan sende en mail, så får du høre pris og effektøkning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Schmiedmann i skien fikser dette http://norway.schmiedmann.com/index2.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 -og husk at effektøkningen du får oppgitt veldig ofte er optimistisk, men kanskje du får en 4-5 hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 -og husk at effektøkningen du får oppgitt veldig ofte er optimistisk, men kanskje du får en 4-5 hk. kommer veldig an på firmaet, ikke alle som er like seriøse. du bør vel fylle 98/99 oktan også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Kommer nok an på firmaet ja, en del er seriøse, andre ikke. Også mange som tror (uten og anklage noen av de som har skrevet her i tråden for dette) at om man bytter luftfilter får man 5hk, eksos 10hk, chip 10hk, også legger man sammen dette og regner ut at man får 25hk av disse endringene...sånn er det dessverre vanligvis ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 www.cartuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå