Gå til innhold

Billig M3!..?

BmwE92
 Share

Anbefalte innlegg

Vil tro at interiøret også er med å trekker ned. synes det ikke er så ille jeg. Har sett på denne bilen selv, men får aldri helt bestemt meg om jeg skal selge m3'n jeg har, for å da kjøpe e46 m3. Bilen du linker til ser ihvertfall fin ut den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Att folk skal velge treverk interiør og brune seter i en sånn bil det skjønner jeg ikke.

BMW burde hatt juling for farge smak noen ganger, en av de tinga BMW har vært dårlig på før også er interiør farger tenker på litt triste og grå interiør både i gammle modeller og nye.

Samtidig så laget de en av verdens tøffeste interiør i e36 m3 svart vader :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den måtte da være billig ja. Vil tro km-stand kan påvirke prisen noe, men synes 100.000,- under mange andre var en hyggelig pris. Om man bare hadde byttet ut treplankene i interiøret så synes jeg fargen på skinnet mot sort bil var veldig flott jeg!

Ville ha sjekka bilen mer ut ja. Fortell oss om du prater med selger og hva han sier:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett denna bilen kjøre flere ganger! Så skal nok være en ok bil det!

kan nok være at den blei kjøpt billig og da!

ikke det frekkeste interøret! km er jo ikke så mye da!

men det kanskje mange er litt skeptiske til er vel at den har allerede byttet motor! men da er jo bare motorprobleme løst på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som vurderer en E46 M3: Ta først en titt på hva det vil koste å forsikre bilen.

For meg som er 21 med 20 % bonus i Gjensidige kommer forsikringen på en e46 m3 på 2250 i måneden. dette inkluderer også innbo forsikring på 100.000, og lån-forsikring (dekker lånet dersom du blir invalid eller dør.) Dette kalles totalkunderabatt for de som ikke vet det;)

Kan tilføye at etter jeg kræsjet gamlebilen min (98 modell audi a6 1.8T) Det førte til minus 10% i bonus. Da kom forsikringen opp i 21000 i året, noe som er 5-6000 mindre enn m3 med 20%. Så synes ikke dette var så innmari gale forsikring. Betaler no 17000 i året med 0% bonus på min 523.. Alle tall hentet fra gjensidige da andre forsikringsselskap kan utelukkes totalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere må slutte å kræsje, da blir forsikringen rimeligere :D

når det gjelder m3'en er jo interiøret myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyye mer spennende enn kjedelige svarte skinnseter. ville valgt denne fremfor en med sorte. ville heller aldri hatt en sort skinnsofa hjemme.

m3'en var jo billig da! hmmm, ringe til banken :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som vurderer en E46 M3: Ta først en titt på hva det vil koste å forsikre bilen.

For meg som er 21 med 20 % bonus i Gjensidige kommer forsikringen på en e46 m3 på 2250 i måneden. dette inkluderer også innbo forsikring på 100.000, og lån-forsikring (dekker lånet dersom du blir invalid eller dør.) Dette kalles totalkunderabatt for de som ikke vet det;)

Kan tilføye at etter jeg kræsjet gamlebilen min (98 modell audi a6 1.8T) Det førte til minus 10% i bonus. Da kom forsikringen opp i 21000 i året, noe som er 5-6000 mindre enn m3 med 20%. Så synes ikke dette var så innmari gale forsikring. Betaler no 17000 i året med 0% bonus på min 523.. Alle tall hentet fra gjensidige da andre forsikringsselskap kan utelukkes totalt!

Da må jeg si at du har vært svært heldig med valgt kundekonsulent. I bunn og grunn så vil ikke noen forsikringsselskap engang gripe i en 21 åring som har E46 M3 med ildtang engang.

Og den prisen du har fått er jo strålende. Kompis av meg betalte mer i forsikring for en A4 1.8T Quattro når han var 21år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til å være en veldi fin bil. :D Personlig så liker jeg interiøret i bilen veldi bra! svart hadde blitt litt kjedelig.

Ditto. Ser ingen grunn til at dette interiøret skal trekke ned verdien på bilen. Å skifte interiørlister kan en jo alltids gjøre i ettertid. Koster ikke så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...