Saltkjelen Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 Jeg ville definitivt ha ventet på caravellen du opprinnelig har bestilt. Jeg har fått Vito (Mercedes) skrekk etter at jeg leste artikkelen om forbrukeren som fortalte om alle problemene. (Den gule vitoen som ble motivlakkert med alle feil og mangler den hadde).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 Den første Vitoen var spansk-produsert,og hadde mykje krøll med bl.a ledningsmatta som over tid ble kortslutning i dørene på så bilen låste seg uten forvarsel bl.a. Den nye typen med RWD bør en helst laste tungt baki om vinteren,hjelper lite med ESP og ETS når en ikkje har tyngde baki.... Snakka med Algaard om han som klagde så fælt på den nye bilen,var visst mykje rart der inne i bildet,tviler på om at det var så gale som han ville ha det til. Men det finns jo mandagsbiler av alle typer,men de er vel neppe noe bedre eller værre enn andre merker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i-Handicapraser Skrevet September 5, 2007 Forfatter Share Skrevet September 5, 2007 hmm.. ja, folk tenker som jeg har gjort hele tiden med Caravellen som er mye penere og kanskje også bedre bil!! Når det gjelder tyngde bak i bilen så vil det bli det med rullestolheisen bakerst.. Jeg regner kanskje med at jeg går for caravelle (hvis jeg orker å vente) men skal reise å se på vitoen for å gi den en sjangs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 Hvis du skal ha bilen i 11 år, så er kanskje ikke et halvt års ventetid så veldig mye for en bil som ser bra ut, og som ingen har noe negativt å si om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i-Handicapraser Skrevet September 5, 2007 Forfatter Share Skrevet September 5, 2007 Hvis du skal ha bilen i 11 år, så er kanskje ikke et halvt års ventetid så veldig mye for en bil som ser bra ut, og som ingen har noe negativt å si om? Hehe.. Har tenkt det samma som deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 Gå for caravelle du! Greit å være på den sikre siden. Har hørt et par "god" historier om vito. Ny og gammel. Så vent et halvt år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 Gå for caravelle. Er kjent for god kvalitet (i motsetning til mye annet fra VAG) Ville hatt 4wd selv, men finnes ikke i kombinasjon med automat i Caravelle og koster 130-140K i Vito. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Caravellen har hele tiden vært relativt skuddsikker. Gå for en Caravelle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 sett de nye Voyager`ene som rullestolbil? de er ganske kule faktisk. 2.8 crd eller 3.3 bensiner jobber på chrysler selv, og vi har solgt en slik bil for ca 1.5 år siden. har enda ikke sett noe til den på verksted, utenom servicer og dekk-skjift. (da snakker jeg seff. om at den ikke oppholder seg der pga problemer ) står litt info om den her: http://images.google.no/imgres?imgurl=h ... %26hl%3Dno Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i-Handicapraser Skrevet September 6, 2007 Forfatter Share Skrevet September 6, 2007 Hehe.. Voyageren er ikke mulig å få med mindre man har veldig gode grunner for å få akkuratt denne bilen!! Tror faktisk kanskje jeg trosser alles anbefalinger å går for Vito'n.. Ikke sikker enda men trur helt ærlig det kan være en like god bil som vw!! Bror min som er bilmekaniker har hatt inne utrulig mange fler wag en mb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Ikke personlig ment, men Voyager har vel ikke noe bedre rykte en Vito meg bekjent. Ligger jo alltid på feil side av bruktbiltest/lister den også. At Voyager kan være en bedre bil å ratte har jeg ikke vanskelig for å tro, men jeg ville personlig ikke tort å satse på den bilen ihvertfall. Har kompiser som har eid slike, og der i gården får de ihvertfall stryk. Slenger meg på det de andre sier, Caravellen er klart det sikreste valget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i-Handicapraser Skrevet September 6, 2007 Forfatter Share Skrevet September 6, 2007 Hehe.. OK.. Takker for alle svar og tilbakemeldinger! Uansett åssn bil det blir så skal jeg gjøre den så tøff som mulig. så får jeg heller kjøre gromme, morsomme å tøffe biler (BMW) i Bilcross Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Ein venn av meg har Transporter som firmabil. 130hk og 4x4. Går som eit lyn, vanvittig god å køyre og i kjeme seg fram øvealt. Hadde klart gått for transporter. Billigare deler/service, MYKJE større miljø rundt merket, så det er lettare å få hjelp, i tillegg til at det er veldig gode bila på vinterføre dersom du har 4x4. Då har du diff sperre bake og framme i tillegg til at 1.giret er gira veldig lavt, så det er jo nesten som "lavserie". Carevelle med bluetooth, klimaanlegg og 2 "kapteinstola" framme må jo være konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå