E.H.D Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 stemmer det har du fått prøvd den nye linsa da? eller, har ikke vart så bra vær i det siste. :/ Bare tatt noen kjappe testbilder, men ingen skikkelig "photoshoot", og det er jo drittvær for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Blir nok bra bilder med det nye objektivet! Jeg sikler --SÅ-- etter det samme jeg også *misunnelse* Koster rundt 3000-3500,- inkl frakt fra USA. Hvor mye måtte du ut med over disk i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 Blir nok bra bilder med det nye objektivet!Jeg sikler --SÅ-- etter det samme jeg også *misunnelse* Koster rundt 3000-3500,- inkl frakt fra USA. Hvor mye måtte du ut med over disk i Norge? Koster mye mer i Norge. Kjøpte hos Japan Photo, sjekk deres nettside for pris Og så er det 400 i cashback ut denne måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Haha Selv med mva på det man kjøper fra usa (hvis man vil betale det), så blir det jo -nesten- halvparten i pris.. hehe. Anywho, grattis! Her går (foreløpig) pengene fortsatt til bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Blitt internasjonal de bildene dine ? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E90- ... .m14.l1318 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E90- ... .m14.l1318 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 superfrekkt! hehe.. om selger ikke har hørt med deg først da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2008 Dette er tredje gang jeg får tips om at bilen min er brukt i ebay annonser. Og det er bare de jeg vet om. Og jeg har såklart aldri blitt spurt om de kan få bruke bildene, som jo helt sikkert er tatt fra e90post.com. Problemet er jo at de alltid selger replica ting av det jeg har. Så jeg er ikke den som stoler på bildene på ebay nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2008 Har endelig vært ute og tatt bilder med den nye vidvinkel linsen, Canon EF-S 10-22. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2008 Mer blder, de to siste er tatt med zoomen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Nydelige bilder. Traff på deg på søndag då me hadde oss ein tur te Skudnes. Trur det va på Åkra me traff deg. Herlige bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard1 Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Imponert over fotokunnskapene dine! Kjempebra bilder! Men er det ikke no rart med mønstrene på bakhjula dine? Syns dem ser forskjellige ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2008 Imponert over fotokunnskapene dine! Kjempebra bilder!Men er det ikke no rart med mønstrene på bakhjula dine? Syns dem ser forskjellige ut Takk! Mønsteret på dekkene er ikke retningsbestemt, men asymmetrisk. Og når mønsteret er så skrått ser det ganske forskjellig ut en side til den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaland Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Blei jo nesten fisheye det der! Utroli stilige bilder! Og nydelig bil og da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Meget pen bil du har der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 Vakre bilder av en vakker bil! Bare og ta av seg hatten EHD! En ting: Hva måtte du betale for CF splitterne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå