mY6 Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 Satan for ei fin rumpe på det første bildet der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2008 Vakre bilder av en vakker bil! Bare og ta av seg hatten EHD!En ting: Hva måtte du betale for CF splitterne? Tusen takk, PM sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 schaize... rå bilder! å bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 Utrolig pene bilder alle.. Likte spessielt det der du fikk lengden på taket over bilen. Men må si jeg liker bildene med zoomen bedre. Iom dybden. Men ingen skal si at det er et ekkelt motiv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2008 Satan for ei fin rumpe på det første bildet der! Ja, ikke sant, spesielt når jeg fikk photoshoppa vekk kameraet som jo ble reflektert i bakfangeren, siden kameraet sto ganske nærme pga vidvinkelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard1 Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Imponert over fotokunnskapene dine! Kjempebra bilder!Men er det ikke no rart med mønstrene på bakhjula dine? Syns dem ser forskjellige ut Takk! Mønsteret på dekkene er ikke retningsbestemt, men asymmetrisk. Og når mønsteret er så skrått ser det ganske forskjellig ut en side til den andre. Hehe ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 Må si meg enig med Chris A der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Ser du lukter på større hjul ? Hva skulle du hatt for dem gamle hjula visst du skifter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 En nydelig bil du har Hvilket kamera er det du bruker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir_T Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Utrolig fin bil, dykdig med kamera! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 En nydelig bil du har Hvilket kamera er det du bruker? Bruker såklart speilrekleks Hadde først ett Canon 350D, men byttet til Canon 40D å november i fjor, så de fleste bildene fra ifjor er tatt med 350D. Har også endel forskjellige linser som EF-S 17-85 IS, EF-S 10-22, EF 50 f/1.8 og EF 70-200 f/2.8L IS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 Meget meget bra bilder! Det er det jeg sier: bilder tatt med det 10-22mm objektivet blir knallbra i bildesammenheng! (og landskapssammenheng) Må få snekret sammen en photoserie jeg også snart, føler jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Innovation Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 Flotte bilder EHD! Som jeg har kommentert til deg tidligere så har du veldig gode koposisjoner! Har du f/2.8 på dette bjektivet, eller lavere? Bra krumning på 10-20 kan man si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 mmmmmmm nice , alt var jo bra her, til og med fotografen var flink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2008 Flotte bilder EHD! Som jeg har kommentert til deg tidligere så har du veldig gode koposisjoner! Har du f/2.8 på dette bjektivet, eller lavere? Bra krumning på 10-20 kan man si Takk. 10-22 objektivet er f/3.5-4.5 hvis det var det du tenkte på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå