Gå til innhold

Min E90 med carbonstæsj | - SOLGT -


E.H.D
 Share

Anbefalte innlegg

Likte spesielt bildet med brunt filter..rå fargekontrast med lemansblå mot hvit snø..:)

Tenker du bilde nr. 3 og 4?

Det brune er ikke filter, men lysskjæret fra disse gul/oransje gatelysene.

Og så brukte jeg en LED lommelykt til å lyse opp bilen med. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 859
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dette vil jeg ha!!!!!! si fra hvis du har noe ekstra eller om du skal bestille noe mer.

Ps nå har jeg gjort ett felg bytte til bilen min og får stjerneeker 230 på vinter. Vurdere derfor noe annet på sommer. åpen for forslag.. Skal gjøre en liten update på min siden om noen dager.

Neste gang jeg bestiller poleringssaker fra USA kan jeg bestille en til deg også. :)

Har du solgt 225M felgene da eller?

De er vel litt lettere å holde rene 230 felgene i forhold til 225M felgene tenker jeg.

ja jeg solgt felgene og fikk han til å kjøpe stjerneekerer 230 i stedet.

Si fra hvis du bestiller snart da er jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig pene bilder du tar EHD.. Er det vanlig jpeg med litt hjelp av PS? Eller skyter du i RAW? Regner ikke med dette er HDR bilder?

Prøvde meg på HDR i dag, men fikk det ikke helt som jeg ville.. Må nok ha en bedre bakgrunn en den jeg hadde i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig pene bilder du tar EHD.. Er det vanlig jpeg med litt hjelp av PS? Eller skyter du i RAW? Regner ikke med dette er HDR bilder?

Prøvde meg på HDR i dag, men fikk det ikke helt som jeg ville.. Må nok ha en bedre bakgrunn en den jeg hadde i dag..

Er vanlig jpeg. I PS prøvde jeg bare auto level/auto contrast/auto color, og valgte det som ga best resultat.

Har ikke prøvd meg på HDR enda.

Brukte en LED lommmelykt til å lyse opp fronten litt på bilde nr. 1, og hele bilen på bilde nr. 3 og 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vanlig jpeg. I PS prøvde jeg bare auto level/auto contrast/auto color, og valgte det som ga best resultat.

Har ikke prøvd meg på HDR enda.

Brukte en LED lommmelykt til å lyse opp fronten litt på bilde nr. 1, og hele bilen på bilde nr. 3 og 4.

Ah, bruker selv level/contrast og shadow/highlight og av og til exposure i PS. Har kikket litt rundt forbi på HDR bilder, og det blir jo vanvittig bra når det er skikkelig. Men trenger nok litt mer trening før jeg får det til så bra.

Forøvrig ikke dumt triks med den LED lommelykten. Ble en meget pen effekt på bildene dine.

Må forøvrig spørre om en ting. Når jeg bruker standard-objektivet med kameraet (18-55mm) som følgte med kameraet (Canon EOS 20D) synes jeg enkelte ganger at det blir veldig uskarpt i kantene på bildet. Er det fordi jeg zoomer eller har det med blenderåpningen og lukkertiden å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må forøvrig spørre om en ting. Når jeg bruker standard-objektivet med kameraet (18-55mm) som følgte med kameraet (Canon EOS 20D) synes jeg enkelte ganger at det blir veldig uskarpt i kantene på bildet. Er det fordi jeg zoomer eller har det med blenderåpningen og lukkertiden å gjøre?

Tja, ikke helt sikker på dette, men tror ikke lukkertid har noe å si.

Og jeg vil tro problemet er verst ved ytterpunktene både når det gjelder brennvidde og blender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...