///FredriK.S Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 ER ikke rart det, for en bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.E.P Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Du Har en meget pen bil !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Takket være ett medlem på e90post.com, er min bil blant "Reader's cars" i mars utgaven av Perfermance BMW. Kult synes jeg iallfall. Skannet fra bladet. Hehe da er vi to som har vært det siden nyttår da. min er denne måneden. hehe Grattis, nydelig bil som helt klart fortjener en plass i bladet!! Også var vel Ruud racing sin rett før nyttår? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 Det var vel fortjent, gratulerer så mye med oppmerksomheten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Så jo bra ut i virkeligheten og denne! Regner med det må ha vært denne jeg møtte fredag ettermiddag på Karmøy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 Så jo bra ut i virkeligheten og denne!Regner med det må ha vært denne jeg møtte fredag ettermiddag på Karmøy? Ja, mulig det, kjørte sørover fra Haugesund 3-tida. Og da var den møkkete også og uten sommerhjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Nydelig! Gratulerer så mye med artikkel! Sånt er det lov å være stolt av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 En nydelig E90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Blir det noen nye bilder snart eller E.H.D? med litt vårpreg ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 Blir det noen nye bilder snart eller E.H.D? med litt vårpreg ... Har ikke tatt noen vårbilder ennå. Vinterhjulene er fremdeles på, men sommerhjula kommer vel på denne eller neste helg. Og så må bilen poleres. Vet altså ikke helt når nye bilder kommer, men de kommer helt sikkert om ikke så altfor lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Denne bilen er HELT sinnsykt fin. Gode bilder også. Tommelen opp x 10000 for både bilder og bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Dette var artig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Så jo bra ut i virkeligheten og denne!Regner med det må ha vært denne jeg møtte fredag ettermiddag på Karmøy? Ja, mulig det, kjørte sørover fra Haugesund 3-tida. Og da var den møkkete også og uten sommerhjul. At den var uten sommerhjul så jeg ja, men mye skitten var den ihvertfall ikke i forhold til min som du sikkert ikke kunne se for bare skitt en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Si ifra når du skal ta bilder av din, så kommer jeg med min - stjele litt av sola di! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå