Brekkå Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Nyydelig bil! Har sitt denne et par ganger her på Karmøy:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2010 Skikkelig flott bil, den har jeg virkelig sansen for ) Er det Mugello felger du kjører? Takk for det. Ja, kjørte med 19" Dotz Mugello frem til ifjor høst, da jeg gikk til anskaffelse av 20". Mugello'ene kommer nok for salg når det våres litt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Nyydelig bil! Har sitt denne et par ganger her på Karmøy:) +1 Og så lurer han seg inn til Haugesund av og til også Kjekt og se gobilen en gang i blandt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 Nydelig! Magnetisk skilt? På en fanger av plast? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommenke Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 GROMT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisK Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Skilt burde festes med dobbel sidig teip. det har jeg gjort på min e91, fint som bare det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisK Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 remmib: Ble lyden noe annerledes i eksosen med Hartge eksosen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2010 remmib: Ble lyden noe annerledes i eksosen med Hartge eksosen? Synes ikke det var noe særlig forskjell på lyden. Byttet vel eksosen mest for syns skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisK Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Ja med 4 sylindre og diesel så er jeg enig. Bare lurte, har sveiset 1 utblås på hver side på min uten bakerste potta. Har litt resonanser i endestykkene og litt dypere Tone ved 2500-3000 men ellers ingen forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PLAYPEN Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Fet bil! Fete felger! Og utrolig bra bilder!! DOTZ Mugello er fete felger til BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 Vi hadde et snev av vår her forrige helg, og fikk da tatt disse bildene. Kjekt å få på sommerhjulene og et lag med Svissvax. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Utrolig pen bil! Nydelige sommersko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Var du på pizzabakeren på søndag? Jeg syns jeg så stussen på den stikke frem bakom bygget når jeg svingte innom. De nye felgene kledde bilen veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Flotte bilder. Det som gjer at denne bilen er så gjennomført er at alt som er gjort på den er riktig. Originale deler og ikkje noko jalla. Den er rett og slett nydelig. Clean and lean! MY taste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 Var du på pizzabakeren på søndag? Jeg syns jeg så stussen på den stikke frem bakom bygget når jeg svingte innom.De nye felgene kledde bilen veldig godt. Nei, det var nok ikke min bil du så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå