Gå til innhold

Min E90 med carbonstæsj | - SOLGT -


E.H.D
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 859
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Flotte bilder av nydlig bil som vanlig :)

På Raglamyr det skjer :) "Hermetut" ;) Synes du fikk bedre bilder ut av det, brukte lyset bedre og er rett og slett veldig begavet når det gjelder og ta bilder :P Jeg får fortsette og øve tenker jeg :P

Vi skulle tatt en "photoshoot" engang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det performance grillene du har montert der? Har matt sort selv og er på utkikk etter noen sorte blanke. Er det sammefare som shaddowline sorte lister?

Siden BMW tilbyr orginalt sorte nyrer og de jeg hadde var blitt en anelse matte, så valgte jeg å kjøpe nye orginale nyrer. :D

Slik ble det med de nye.

IMG_1717copy.jpg

IMG_1712copy.jpg

Og her er bilder med en av hver, de orginale er på høyre side på bildet, og her er bilen skitten også, huffda.

IMG_1664copy.jpg

IMG_1665copy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk alle sammen. :)

Flotte bilder av nydlig bil som vanlig :)

På Raglamyr det skjer :) "Hermetut" ;) Synes du fikk bedre bilder ut av det, brukte lyset bedre og er rett og slett veldig begavet når det gjelder og ta bilder :P Jeg får fortsette og øve tenker jeg :P

Vi skulle tatt en "photoshoot" engang :)

Hehe, ja jeg vet jeg hermet etter deg, men jeg måtte opp dit for å ta noen bilder. Det er jo ikke så mange plasser med hvit gatebelysning som jo er mye bedre å ta bilder i enn den vanlige gul/oransje.

Er det performance grillene du har montert der? Har matt sort selv og er på utkikk etter noen sorte blanke. Er det sammefare som shaddowline sorte lister?

Ja, det er den orginale BMW performance grillen jeg byttet til. Synes blank sorte er finere enn matt sorte. Og det er nok bra match med shadowline listene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden BMW tilbyr orginalt sorte nyrer og de jeg hadde var blitt en anelse matte, så valgte jeg å kjøpe nye orginale nyrer. :D

Slik ble det med de nye.

IMG_1717copy.jpg

IMG_1712copy.jpg

Og her er bilder med en av hver, de orginale er på høyre side på bildet, og her er bilen skitten også, huffda.

IMG_1664copy.jpg

IMG_1665copy.jpg

Denne bilen din er bare Evig fin og Rå!! Har gjort de rette modifikasjoner, synest jeg iallefall :)

Og kjekt og se de nye nyrene passet, gjorde den bare enda råere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...