Alpinwhite Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Muligens den råeste E90'en jeg har sett! Utrolig gromt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2010 Lenge siden jeg hadde tatt noen 'night shots', så her er noen i fra Haugesund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Faen så kule bilder! Sinnsykt rååå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 sykt deilig bil.. fargen er jo bare helt <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Flotte bilder av nydlig bil som vanlig På Raglamyr det skjer "Hermetut" Synes du fikk bedre bilder ut av det, brukte lyset bedre og er rett og slett veldig begavet når det gjelder og ta bilder Jeg får fortsette og øve tenker jeg Vi skulle tatt en "photoshoot" engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Råååflott bil! sååg den på åkra for et par dar sie, å må sei at dt uten tvil e den finaste e90en her i distrikte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 nydelig blåfarge på den! ser utrolig strøken ut bilen din dritkule bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackline Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Er det performance grillene du har montert der? Har matt sort selv og er på utkikk etter noen sorte blanke. Er det sammefare som shaddowline sorte lister? Siden BMW tilbyr orginalt sorte nyrer og de jeg hadde var blitt en anelse matte, så valgte jeg å kjøpe nye orginale nyrer. Slik ble det med de nye. Og her er bilder med en av hver, de orginale er på høyre side på bildet, og her er bilen skitten også, huffda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Takk takk alle sammen. Flotte bilder av nydlig bil som vanlig På Raglamyr det skjer "Hermetut" Synes du fikk bedre bilder ut av det, brukte lyset bedre og er rett og slett veldig begavet når det gjelder og ta bilder Jeg får fortsette og øve tenker jeg Vi skulle tatt en "photoshoot" engang Hehe, ja jeg vet jeg hermet etter deg, men jeg måtte opp dit for å ta noen bilder. Det er jo ikke så mange plasser med hvit gatebelysning som jo er mye bedre å ta bilder i enn den vanlige gul/oransje. Er det performance grillene du har montert der? Har matt sort selv og er på utkikk etter noen sorte blanke. Er det sammefare som shaddowline sorte lister? Ja, det er den orginale BMW performance grillen jeg byttet til. Synes blank sorte er finere enn matt sorte. Og det er nok bra match med shadowline listene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Oi, fantastisk bil og fantastiske bilder ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchestr Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Bruker bare å snoke rundt på forumet her, og ikke bruker å poste. Men her kunne jeg ikke dy meg. Ble rett og slett forelsket da jeg så dette fantastiske eksemplaret! Elsker hva du har gjort med bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakonhauk Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Ny bakgrunn på skrivebordet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Nydelig!! Jeg kommer ratt til Haugesund om du stiller med kamera.. Er halvt haugesunding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Spike_ Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Siden BMW tilbyr orginalt sorte nyrer og de jeg hadde var blitt en anelse matte, så valgte jeg å kjøpe nye orginale nyrer. Slik ble det med de nye. Og her er bilder med en av hver, de orginale er på høyre side på bildet, og her er bilen skitten også, huffda. Denne bilen din er bare Evig fin og Rå!! Har gjort de rette modifikasjoner, synest jeg iallefall Og kjekt og se de nye nyrene passet, gjorde den bare enda råere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 Nydelig!!Jeg kommer ratt til Haugesund om du stiller med kamera.. Er halvt haugesunding Deal, stiller du med DPE felger så stiller jeg med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå