Gå til innhold

Min E90 med carbonstæsj | - SOLGT -


E.H.D
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 859
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Har sagt det før og sier det igjen. Syns det er helt rå bilder du tar av en rå bil :-)

Vet at det er nevnt tidligere i tråden, men jeg orker ikke lese igjennom hele for å finne det ut. Hva slags optikk er det du knipser med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sagt det før og sier det igjen. Syns det er helt rå bilder du tar av en rå bil :-)

Vet at det er nevnt tidligere i tråden, men jeg orker ikke lese igjennom hele for å finne det ut. Hva slags optikk er det du knipser med?

Hyggelig å høre. :)

Her er det Canon for alle penga. :D

Har nå et Canon 7D (hadde tidligere 40D og før det 350D).

Når det gjelder optikk har jeg følgende;

EF 24-70mm f/2.8L, EF 70-200mm f/2.8L IS, EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 og EF 50mm f/1.4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sagt det før og sier det igjen. Syns det er helt rå bilder du tar av en rå bil :-)

Vet at det er nevnt tidligere i tråden, men jeg orker ikke lese igjennom hele for å finne det ut. Hva slags optikk er det du knipser med?

Hyggelig å høre. :)

Her er det Canon for alle penga. :D

Har nå et Canon 7D (hadde tidligere 40D og før det 350D).

Når det gjelder optikk har jeg følgende;

EF 24-70mm f/2.8L, EF 70-200mm f/2.8L IS, EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 og EF 50mm f/1.4.

Du har såpass mye utstyr ja :-) Jobber du med foto? Eller er det kune en stor hobby?

Har Canon selv, men det er bare 400D med EF28 -200mm f3,5-5,6 USM.

Hadde vært kult å tatt en foto shoot sammen en gang, kanskje jeg skriver til deg neste gang jeg skal til Stavanger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har såpass mye utstyr ja :-) Jobber du med foto? Eller er det kune en stor hobby?

Har Canon selv, men det er bare 400D med EF28 -200mm f3,5-5,6 USM.

Hadde vært kult å tatt en foto shoot sammen en gang, kanskje jeg skriver til deg neste gang jeg skal til Stavanger :)

Nei, jeg jobber ikke med foto, så det har blitt en dyr hobby etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Ble bra det! :) Jeg er storfornøyd med den voksen, har forenklet felgvask veldigt. Og de holder seg rene og pene lengre :)

Men hvorfor har du bare lagt på kanten ? Og ikke hele felgen ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, gjorde dette sent en kveld og da ble det bare tid til kanten. :oops:

Dessuten vokset jeg hele felgen i vår før jeg la om til sommerdekk og de er fremdeles lett å rengjøre. Ville bare friske opp beadingen på kanten, siden det er der mest skitt samler seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Alltid like gøy å se oppdateringene i tråden din! Du leverer alltid like høy kvalitet på bildefronten

Er carbonsplitterne dine originale, eller lik de som er en smule billigere fra schmiedmann?

Du får si ifra når du blir lei 20tommerne dine, jeg kjøper nok de også! :)

Gamlefelgene dine har det bare bra forresten! De får et lag autobahn i mnd omtrent, så da har det vel ikke blitt den helt store forskjellen ved eierskiftet... :) Bakdekkene derimot... De har fått endel juling og er nå så godt som blanke.

Grunnet mye av dette:

IMG_0950UT-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...