MagnusHN Skrevet Februar 24, 2013 Share Skrevet Februar 24, 2013 Strøkent som alltid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Hartge stussene har aldri hengt helt rett på min bil, men har ikke brydd meg mer med det. Men da hele eksosen begynte å henge helt skjevt, pga av en knekt klemme, ble de endelig helt rette etter en tur på verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 Idag prøvde jeg CarPro Roload for første gang, og resultatet ble sykt bra. Til og med sol her idag. http://www.scandicshine.no/index.php?ro ... uct_id=475 [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Hvor i helsikke bor du? Ser ut som sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Bor på Karmøy, har vært usedvanlig fint vær her de siste par ukene, normalen er vind og regn. Men helt sommer er det nå ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Tror jaggu jeg må teste ut det Carpro produktet. Din ser jo sinnsykt strøken ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Denne skal nå selges pga. nybilkjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 F10? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 F10? Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Kult gratulerer. Regner med den kommer til å bli meget pen med tanke på hvor gjennomført E90en er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 F10? Jepp. Hehehe.. Hørest meget bra ut. Dette blir spennende. Regner med denne er vel kansje det nermeste man kan forvente når du er ferdig da. :D En god Mal. Slik sku jeg vertfal hatt den. Men blir nok høy bil på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 ^Nja, mye Hamann styling på den, og har ikke planer om noe Hamann. Men den var jo en av de første skikkelig modda f10ene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Den Hamann stylinga på m5 på bimmerpost er jo voldtekt av en ellers nydelig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 ^Nja, mye Hamann styling på den, og har ikke planer om noe Hamann. Men den var jo en av de første skikkelig modda f10ene. Ser den. Man trenger jo igrunn bare frontleppen, og kansje en på kofferten så er jo F10 ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Blir spennende dette. Hva er grunnen til at du går opp et "hakk"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 Blir spennende dette. Hva er grunnen til at du går opp et "hakk"? Har likt f10 utrolig godt helt siden den kom. Men fikk ikke samme gode følelse av nye f30, spesielt interiør og støy. Litt BMW M Performance snacks er allerede bestilt. \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå