Azeton Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Hva syns dere? regner med bare gode tilbake meldinger da jeg ble veldig fornøyd etter den harde innsatsen som måtte til! Aldri sett en så fin saab før jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Fin, men mangler M-speil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 ser det er custom nyrer også... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 litt dårlig passform, men ellers meget fet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 6, 2007 Forfatter Share Skrevet September 6, 2007 Passform er ikke noe problem! Løser det lett med noe kutting Mer M-plast kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 pimp my saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Så jo like bra ut på saab som på bmw den der fronten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Så jo like bra ut på saab som på bmw den der fronten! uten om at den sitter på en saab da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Så jo like bra ut på saab som på bmw den der fronten! uten om at den sitter på en saab da.. Akkurat den fronten der ser jeg helst sitter på hvilken som helst bil bortsett fra bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillepål Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 tøffeste fronten jeg noen gang har sett på en s(k)aab!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Mangler bare M-hekk og Brock nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 6, 2007 Forfatter Share Skrevet September 6, 2007 Så jo like bra ut på saab som på bmw den der fronten! uten om at den sitter på en saab da.. Akkurat den fronten der ser jeg helst sitter på hvilken som helst bil bortsett fra bmw. Helt enig.. Men skal bruke den fronten denne vinteren også. Knakk den en gang i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 litt dårlig passform, men ellers meget fet! Syns faktisk det var bedre passform på denne bilen en på andre E36`er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 litt dårlig passform, men ellers meget fet! Syns faktisk det var bedre passform på denne bilen en på andre E36`er hehehe Hvilken front har du om sommeren da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå